אנסח שוב כדי להיות ברור יותר -
ה-MT10 לא באותה קטגוריה של ה-09, כך שבאופן עקרוני הוא ממילא לא אמור לפגוע במכירות. הוא מהווה אלטרנטיבה בדיוק כמו שיש מי שיקנה אפריליה טואונו או במוו S1000R ולא MT09 - לא כי הם מתחרים, אלא כי הוא רוצה יותר מה-09 (במנוע, גימור, אלקטרוניקה, שלדה וכו').
יש ביניהם פער מחיר מספיק גדול מעצם היותם שונים ושה-10 פשוט יקר יותר מה-09 בכל מובן ולא רק בשביל שלא יהיה קניבליזם בתוך הליין של ימאהה והפער מתחיל כבר בתמחור של ימאהה עצמה, לפני שהאופנוע נוחת בכלל באולם של מטרו.
לגבי מחירו של ה-10, הוא צפוי להיות סביב ה-100 אש"ח, מלמטה.
אגב, יותר מענין בעיני מהתמחור של ה-10, זה החיתוך החד במחירו של ה-Z1000. כל כך הרבה מנוע ב-85 אלף שקלים...