ה-AJP PR5 250 מהווה כרטיס כניסה קל ונעים לעולם האנדורו; לא אופנוע דו-שימושי אלא אופנוע שטח רך.
http://fullgaz.co.il/?p=107107
![]()
ה-AJP PR5 250 מהווה כרטיס כניסה קל ונעים לעולם האנדורו; לא אופנוע דו-שימושי אלא אופנוע שטח רך.
http://fullgaz.co.il/?p=107107
![]()
לא עדיף את הWR ?
אני מכיר מישהו שקנה pr5 שנה שעברה ומאוד התאכזב. טען שגם היה אופנוע שהתקלקל אחרי כל רכיבה משהו אחר. וגם היה אופנוע חלש שמיצה אותו מהר מאוד ונאלץ למכור אחרי כמה חודשים (גם למכור אותו היה סרט רע כי אין שוק וצריך לחתוך חזק במחיר). רק שבת אחרונה נפגשתי איתו ודיברנו על הכלי הזה. סיכום שלו: הרפתקה רעה.
היום הוא על הסקי 310 ישן... גם עושה לו צרות. אבל לפחות זה כלי שיודע לזוז.
נערך לאחרונה על ידי קוקוריקו נגד קופיקו; 20-04-2016 בשעה 23:46. סיבה: שגיאות כתיב בסמרטפון
אני חושב שזה מאוד בעייתי שהוא מתומחר קרוב לWRR.
אני הייתי בוחר בWRR למרות שהAJP נוטה יותר לכיוון השטח
Wrr וגם צמד ה wrf מגיעים לכאן מדילר אמריקאי.
מטרו קונים אותם במחיר זול במטבע זול (דולר) לכן המחיר נמוך היבואנים אחרים שקונים מדילר אירופאי לא עומדים בתחרות.
לא סתם אתה רואה wrr ו wrf נמכרים כאן במחירי רצפה.
מה בדיוק זול ב 61K לWRF זה זול?
נערך לאחרונה על ידי מאור ש; 24-04-2016 בשעה 14:31.