מחפש המלצה למוסך ל - VMAX שיובא מחו"ל, ליישור קו וכיוון קרבורטורים
מחפש המלצה למוסך ל - VMAX שיובא מחו"ל, ליישור קו וכיוון קרבורטורים
בי-ם YD לבקש את יואש ולהגיד שרן שלח אותך, מקצוען פדאנט, מוסך מרכזי!
המחירים לא זולים, אבל העבודה טובה מאד.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תודה, אבל אני מהמרכז מעדיף באיזור שלי.
אין אף המלצה על מוסך במרכז?
אני תמיד דוגל בלעבוד לבד וככה תמיד התנהלתי עם כל הכלים שלי (ויש הרבה ברוך השם) אבל בגלל שזה כלי בייבוא אישי, יש לי את הדדליין של רישיון זמני ל - 3 חודשים ועמדה 1 ולכן אני עדיין מתלבט אם לגעת בזה לבד.
הטיפול באופנוע פשוט ביותר, במיוחד אם אין בעיה ידועה.
החלפת שמן ומסנן (צריך להזמין מחו"ל-כתובות אצלי או במועדון וי מקס)
פלאגים (אירידיום יעודיים). שמן גל הינע, אני החלפתי גם נוזל בולם קדמי, וצינורות רדיאטור,
מעבר על הבלמים, ושמן ברקס, וקלאצ' אני שמתי פילטר אוויר K&N רב פעמי.
לקרבורטור מספיק תאום וואקום עשיתי במוסך כחלק מהטיפול.
אם תעלה לי-ם אשמח לשדך אותך למכונאי שלי או להראות לך איך לעשות זאת בעצמך.
בשום פנים ואופן לא לקנות כלום בארץ, המחיר יקר יותר מפי 4.
יש לך את ההודעה שלי צור קשר לכל עזרה שתצטרך.
האופנוע עצמו אמין בצורה פנומנלית, יש לי אותו קרוב לשלוש שנים היום כמעט 70000 מייל
ללא שום בעיה פרט לטיפול תקופתי.
ראה כאן:
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...9E%D7%A1%D7%A2
(לצערי החלק הראשון אבד עם הפורום הקודם) - רן
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שמן ופילטר שמן החלפתי, החלפתי פקק מים ואת כל הנוזל קירור. אטמים של הסעפת פליטה (הייתה בריחה).
אחד הברגי סרק של הקרבורטור נדפק ואי אפשר לפתוח או לסגור, מתכוון לחלץ אותו ועל הדרך להחליף כבר את כל הברגי סרק והגומיות שלהם.
כרגע הוא עובד מאוד עשיר למרות שהברגים פתוחים רק 2 ורבע, אולי כיוון גובה מצוף?
פילטר אוויר K&N כבר קיים.
הפלאגים לפי המק"ט בפרטזילה הם DPR8EA-9, לא נראים לי כאירידיום.
יש לך מק"ט לאירידיום?
עוד אתר ששווה להתחבר אליו:
https://www.facebook.com/groups/46581255789/
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בדיוק היום ביקרתי אצל המוסכניק שלי ודיברנו על הטיפול שהוא עשה לאופנוע כזה. "זן אופנועים" ברחוק אליקום בתל אביב
הבעיה האופנועים האלה הם זמינות ומחירים החלקים בארץ.
למזלי המוסך שלי מסכים שאביא את החלקים בעצמי ואפילו מסייע במספרים
של המק"ט. אני מזמין דרך חבר מועדון מחו"ל שהוא גם דילר של וי-מקס ובעל
עסק לוי מקס בלבד, מקבל מחיר שווה מאד, והעלות שלי היא בעיקר המשלוח.
עד עכשיו עובד יופי. וחוץ מהג'אווה זה האופנוע הכי זול להחזקה שהיה לי.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
לאחר בדיקה של הפלאגים 2 יצאו שחורים וקצת רטובים, באיזור של הקרבורטור עם הבורג תערובת התקוע. אז החלטתי לפרק אותם, לנקות, לשפץ וגם ככה יהיה יותר קל לחלוץ את הבורג.
תבדוק שהרטיבות היא לא שמן, שווה לקנות סט שיפוץ מלא של אטמים, מחטים, דיאפרגמות, ודיזות לפי
האופנוע והמודל אם כבר אתה פותח.
כמה ק"מ "עשה" האופנוע? שלח תמונה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הרטיבות לא נראית כשמן, יש ריח חזק של דלק מהפלאגים והם נקיים מבריקים.
האופנוע שנת 86 עשה 64,000 מייל שזה בערך 100 אלף קילומטר.
Sent from my iPhone using Tapatalk