ברשותי הונדה פורזה 2014 אשר ניזקק לריקול - החלפת משאבת דלק ע"פ הוראות יצרן, אולם החלק חסר וצפוי להגיע רק בתחילת החודש הבא. בינתיים לא ניתן להעביר הכלי טסט והכלי עומד מושבת עד שיגיע החלק. משיחות מול היבואן הסבירה הפקידה בחן שציבור שלם ממתין בסבלנות ואני לא היחיד..
בקיצור כלי חדש עומד מושבת והיבואן אשר שלח בנימוס את מכתב הריקול ודאג לעדכן את משרד הרישוי לא נערך עם חלפים. מקרה דומה ב usa עם אופנעי bmw - הועמדו כלים חילופיים. חוזק הקשר עם הלקוחות - כולם יצאו מרוצים מסה"כ מקרה כשל יצרן.
אולם בישראל, היבואן ממשיך מסורת ארוכת שנים של "שרות למופת", אין אפס מסורת זו מסורת![]()