http://resources.motogp.com/files/re...df?v1_18f10413
לטעמי, הנתונים אכן מראים שלורנזו סבל מקושי מסוים. רוסי מהיר מלורנזו עד ההקפה ה 14. בהקפה ה 15 וה 16 הקצב זהה. בהקפה ה 17, 18 ו- 19 לורנזו מהיר מרוסי ומקצץ שניה שלמה בפער. בהקפה ה 20 רוסי חוזר לקצב המרוץ הקבוע שלו. בהקפה ה 20 רוסי מהיר בחצי שניה ובהקפה ה 21 רוסי מהיר בשלושת רבעי שניה. שאר ההקפות היו לספר כשרוסי מנהל את הפער. משהו קרה ללורנזו בהקפה ה 20, להערכתי לורנזו גמר את הצמיגים שלו בניסיון לנער את מרקז ולרדוף אחרי רוסי. הצמיגים היו סימן שאלה גדול עבור כולם לאור העובדה שטמפרטורת האספלט הייתה גבוהה ב 10 עד 15 מעלות מהטמפרטורה במהלך שישי ושבת.
זיכרונך אינו מטעה. רוסי, לונרזו ומרקז רכבו על אותם צמיגים. תרכובת קשה בקדמי ותרכובת בינונית באחורי אבל ה YZRM1 אוכל צמיגים אחרת מה RCV213V, הסט- אפ של כל רוכב משפיע על שחיקת הצמיג וכך גם סגנון הרכיבה. לרוב, לורנזו בגלל רכיבה סופר מדויקת מיטיב לשמור על צמיגיו. מנגד רוסי ומרקז מיטיבים לרכב על צמיגים גמורים.
לגבי המהירות בישורות http://resources.motogp.com/files/re...df?v1_18f10413
למהירות בישורות, ויש שתיים ארוכות ועוד בינוניות וקצרות, אין שום משמעות בתוצאה של המרוץ. מדהים לראות שבקטגוריה הזאת לורנזו מדורג חמישי בעוד רוסי ממקום במקום ה 18. שוב רוסי מוכיח שמהירות פניה חשובה הרבה יותר כי תמיד יהיו יותר פניות מישורות.
איללכא...ומרוצים טובים