ìôé äñãø.
äî÷öä äëì çùåá áùéèú äãéøåâ äðäåâä äåà î÷öä FP3 äéãåò áëéðåéå, àéîåï çåôùé 3. 10 äøåëáéí äîåáéìéí òåáøéí äééùø ìî÷öä äãéøåâ ä÷åáò Q2 ù÷åáò àú 12 äøàùåðéí òì äâøéã. îî÷åí 11 åòã äàçøåï áàéîåï çåôùé 3 òåáøéí ìî÷öä ãéøåâ Q1 ùîîðå îîùéëéí 2 äîåáéìéí ìî÷öä äãéøåâ Q2. ñãø äæéðå÷ îî÷åí 13 åîèä ð÷áò áî÷öä äãéøåâ Q1 ëùäøåëá ùñééí ùìéùé á Q1 éæð÷ îî÷åí 13 åëê äìàä òã àçøåï äîæð÷éí. øåëá îåáéì ùîåöà àú òöîå á Q1 ðîöà ááòéä- äåà àéèé áéçñ ìîúçøéí äéùéøéí ùìå. îòáø ìëê, äèéåì á Q1, âí àí äñúééí áàçã îùðé äî÷åîåú äøàùåðéí öåøê öîéâéí- åëáø äéå øåëáéí ùòìå ìøëá á Q2 îáìé îìàé öîéâéí îúàéí ùôâò áéëåìú ìäùéâ ä÷ôä îäéøä åîàîõ âåôðé îäøåëá.
á Moto3 éù éåúø à÷ùï áîøåõ áåãã îàùø á 18 îøåöéí á Motogp åòãééï 90% îäáàææ ñáéá ä GP äåà ñáéá ä÷èâåøéä äáëéøä åäâìãéàèåøéí ùøåëáéí áä.
çáåøú äæáì? ðå, áàîú. îòøëåú äéçñéí áéï øåñé ìáéàâ'é åáéï øåñé ìâ'éáøðàå äéå ÷ùåú áàåôï ãåîä ìîä ùàðå øåàéí òëùéå. àáì âí áéàâ'é åâí â'éáøðàå ìà äéå ùååéí ìøåñé. áòåðåú äàçøåðåú åáòé÷ø äçì îäòåðä ùòáøä ùìéùééú äçåã ùååä åäàéðèðñáéåú ùì 18 îøåöéí éåöøú îàá÷ öîåã äøáä éåúø áéï ìåøðæå, øåñé åîø÷æ. çáøéí, øåñé, òã ëîä ùäåà îåòøê òì éãé, àéðå ùä úîéí. äàîú äéà, ùâí áàñô÷è äæä äåà îàôéì òì öîã éøéáéå.
çøæ 2005, îøåõ ôúéçú äòåðä åøåñé ùðîöà ëáø áéøéáåú òîå÷ä òí â'éáøðàå îîå÷í ùðé áîøç÷ ùì çöé àåôðåò. ìôðéä äàçøåðä áçøæ øåñé áåçø ÷å ôðéîé áéìúé àôùøé ìîäéøåú ùìå åîðöç àú äîøåõ ø÷ ëé äîâò áâ'éáøðàå îàôùø ìøåñé ìùîåø àú äàåôðåò òì äîñìåì. â'éáøðàå ðæø÷ äçåöä îäîñìåì åîñééí ùðé. øåñé ôåâò áëúó äôöåòä ùì â'éáøðàå ëùáãøëå áîòìääîãøâåú ìôåãéåí äåà îç÷ä àú úðåòåú åäáòåú äëàá ùì â'éáøðàå áàåôï áåèä åîæìæì. îòøëú äéçñéí áéðäí äâéòä ìøúéçä áîøåõ á÷àèø 2004, ùáå äöååú ùì â'éáøðàå îìùéï òì áøðàåè ùòåùéí äîëåðàéí ùì øåñé áòîãú äæéðå÷ ùìå. øåñé åáéàâ'é, ùòùä àåúå äãáø, ðòðùéí áæéðå÷ îñåó äâøéã. øåñé èñ òã ìî÷åí äçîéùé úåê îñôø ä÷ôåú åîúøñ÷. øåñé, ëð÷îä, äöäéø ùâ'éáøðàå ìà éðöç îøåõ Motogp ëì òåã äåà øåëá. îä ùàëï ÷øä áîöéàåú ëáø áçøæ 2005.


öéèåè ääåãòä áúâåáä