אני מרגיש צורך לעשות קצת סדר בקטגוריה

ראשית, כפי שציינו, הבמוו R-nineT הוא ממש לא סופר נייקד. הוא סוג של רטרו מודרני, אמנם נייקד אבל לא כזה שנולד מאופנוע ספורט או במטרה להיות אופנוע ששם ביצועים
בראש הצ'קליסט של מתכנניו. גם לא במקום השני.

אחר כך, יש לנו את הסופר נייקדים, שגם אותם אפשר לחלק בגדול לשתי קטגוריות - אלו שנולדו מאופנוע ספורט - כמו למשל הטואונו, ה-S1000R, הברוטאלה הגדול והMT10 החדש, סוג של סטריטפייטרים אם תרצו. אחריהם יש את האופנועים שפשוט נולדו להיות סופר נייקדים אבל הם נולדו כאופנועי כביש, ביצועיסטים, אבל לא אופנועי מסלול. שם אפשר למצוא את המונסטר 1200 וההקאווסאקי Z1000. שני האחרונים (ובמיוחד הדוקאטי) הם אופנועי כביש מגניבים מאוד אבל פחות "חדים" מהקודמים. הק.ט.מ סופרדיוק 1290 הוא דווקא יצור מענין, שכן מבחינת שלדה, מכלולים ומנוע - הוא לגמרי עם הבמוו והטואונו, אבל לא נולד בתור RC8 מופשט אלא תוכנן מראש כסופר נייקד, סטריטפייטר, אופנוע מפגר - איך שתרצו.

הבמוו והאפריליה לא עולים 100-110 אש"ח ובטח לא הקטמ. גם האמ.וי ברוטאלה, שהוא אגב, אופציה מאוד מגניבה למי שמוכן לנסות משהו קצת שונה.

ה-MT10 צפוי כאמור לעלות סביב ה-100 אש"ח ואם אכן זה יהיה מחירו אז הוא בהחלט, לפחות על פי הנתונים היבשים, אמור להיות הצלחה במכירות שכן הוא יהיה זול מהאחרים.

אגב, במבצע הזמני של מטרו מוכרים Z1000 ב-85 אש"ח שזה וואחד דיל קרוקודיל למי שלא מחפש את האקסטרה שגעת של ה"סופר נייקדים".