תודה
לגבי המשקפים אני יודע שיש
יש המשך לסיפור
אז ככה היום התעוררתי בשש ( יחסית מאוחר) שאלתי את המנהלת אם היא בעניין לסיבוב קצר.
למרבה הפלא היא קמה מהר קפה ואיתור פרטנר נוסף!
07:30 נפגשנו עם צביקה והדוקאטי שלו.
נפגשנו מתחת הגשר ברמות ( ירושלים) ושמנו פעמינו ל443 ולצלילי ווילי נלסון יצאנו לדרך!
מראש באתי במוד אחר והתנצלתי בפני צביקה על הקצב המוגבל.
את 443 אני מכיר כמו כף היד והתגלגלנו הקצב סביר.
הבוכנות השמנמנות פימפמו להן תחתינו והכלי התגלגל לו בזריזות.
אחרי כ20 דקות נחתנו הקפה 443 ווואלה השד לא כזה נורא.
אפילו אישתי נראתה מרוצה.
סיימנו את הקפה ושאלתי את המנכ״לית האם היא בסדר ורוצה להמשיך לטייל ולהפתעתי התשובה חיובית.
שמנו פעמינו דרך מודיעין ל431 קצב הרכיבה התקבע על בין 85 ל110 קמ״ש.
הxv משדר וויברציות העימות ( כנראה שמאחור קצת פחות נעים - היו קיטורים מצד הנווטת אך לא משהו נוראי).
הכלי היה נח הסאונד אפילו מגניב.
כך המשכנו לכיוון צומת בילו ושם פנינו שמאלה לעבר חולדה.
הכל היה בהחלט נעים ולמעט קפלים באספלט שמשודרים ישירות לגב לא היו דרמות או טענות.
לאחר כ70 קילומטר של רכיבה עצרנו למתיחת איברים.
הפרצוף הזועף של הבוסית התמתן ואף ניתן היה לראות חצי חיוך.
לא ברור לי אם זה קצב הרכיבה או הסיבובים של עמק האלה אך ללא ספק יש משהו מרגיע בxv שמכניס אותנו למוד אחר.
יש לציין שאת הכבישים שם אני מכיר וקצב הרכיבה שלי היה רגוע ובכל זאת מדי פעם העלתי את הקצב והאופנוע היה יציב וידע לרדת יפה בפניות וללא דרמות.
המומנט מאפשר לא לבחוש בהילוכים וישנם פעימות כח מגניבות עם גירגור מהונדס של וי טווין שכאילו כוון לאוזני הרוכב( לא משהו שיבהיל הארליסט מצוי ).
לבר בהר הגענו והכלי ללא ספק משך מבטים ואפילו אחדים מרוכבי הסופר ספורט שערכו השוואות למי יש יותר גדול או נמוך התפנו לשאלות אודות ההארלי עם כיתוב ימאהה.
לאחר אייס קריר יצאנו הבייתה דרך עין כרם בקצב נעים שכבר אינו זר לי.
המנהלת על פניו התרצתה ואפילו שאלה על רכישת משענת וארגזי צד.
האם קיבלתי את ברכתה?
נראה לי שכן למרות שברגע זה היא קצת תפוסה ( משענת תעזור מאוד)
סיכום יומיים וחצי וכ400 קילומטר:
כלי זריז ונח בעיר.
בין עירוני יודע להגיע למהירות סבירות ומעלה אך דורש הרבה אנרגיה יפתר בעזרת משקף ( יהרוס את המראה)
כביש טכני מתנהג יפה מרווח הטייה ( כמובן) מוגבל
נוחות טובה ( צריך הפסקות כל
שעה בערך) כל עוד הכביש סביר.
קפלים באספלט עוברים לגב
בגדול הכלי נהדר ותכלס השינוי חייב להיות בראש הרוכב!
נעדכן בהמשך
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️


 
			
			




 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה