אהלן,
ברשותי סוזוקי TS50X, שתי פעימות משנת 86׳.
זקוק לסכמת חשמל של הדגם, חיפשתי רבות באינטרנט והעלתי חרס.
אשמח אם למי מיושבי הפורום יש סכמה כזאת במקרה/יכול להכווין/לקשר/שמע/ראה... 😉
תודה,
עידן
אהלן,
ברשותי סוזוקי TS50X, שתי פעימות משנת 86׳.
זקוק לסכמת חשמל של הדגם, חיפשתי רבות באינטרנט והעלתי חרס.
אשמח אם למי מיושבי הפורום יש סכמה כזאת במקרה/יכול להכווין/לקשר/שמע/ראה... 😉
תודה,
עידן
מה אתה מתכוון לבצע?
אולי אוכל לסייע לך ללא סכימה.
אני מכיר את הכלי בע"פ.
קודם כל, תודה על התגובה.
אני עובר על צמת החשמל כחלק מהשיפוץ ורוצה לוודא שהכל כשורה. הכל מסתדר לי חוץ משני חוטים שבסופו של דבר הולכים/יוצאים מה-CDI:
חוט אחד בצבע כתום, שקצהו הראשון מנותק ונמצא ליד פלוס מצבר שעובר דרך פיוז, וליד מינוס מצבר. בהמשך הכתום מתפצל לשניים כאשר חלק אחד הולך לאוטומט וינקר(?!) וחלק אחד ממשיך ומתפצל בהמשך לארבעה חוטים כתומים נוספים:
1- הולך לסוויץ׳
2- CDI
3- בורר מתגים שמאלי (כנראה מתחבר לבורר וינקרים...)
4- חוט שלא מחובר לכלום, עם אופציה לחיבור בשיטת שקע-תקע יחיד (הוא עצמו שקע).
חוט בעייתי נוסף הוא חוט בצבע כחול עם פס לבן:
הוא יוצא מה-CDI ומתפצל לשניים:
1- הולך לצמת סוויץ׳ תקע-שקע של 9 חוטים, רק שהחוט המקביל לו בשקע- חתוך (לא מחובר תכלס לסוויץ׳)
2- יורד במורד הצמה ונגמר בשקע יחיד שלא מחובר לכלום.
חוט שלישי שאני לא בטוח לגביו: שחור עם פס אדום יוצא מה-CDI ומתפצל לשניים:
1- מתחבר לכויל (זהו הפיקוד)
2- ממשיך ומתחבר לכיוון המגנטו, לנקודת הפיק-אפ (תזמון).
לא יודע מה לעשות עם הקצוות של החוט הכתום ושל החוט הכחול-לבן שלא מחוברים לכלום...
לגבי החוט השחור-אדום, כך הוא צריך להיות מחובר? הרי ההגיון אומר שנקודת הפיק-אפ צריכה להיכנס ל-CDI, ומה-CDI להוציא עוד חוט שיהווה ׳פיקוד׳ לכויל.
העניין המתסבך הוא שבקיק, נוצר ניצוץ כחול יפה ובריא!
בנוסף אשמח לדעת כיצד אני אמור לחבר את ה׳קיל׳ שאני מאמין שצריך להתחבר לאחד החוטים הבעייתיים מלמעלה...
תודה על העזרה וסליחה על החפירה 😉
מצ"ב שירטוט להמחשה
מסומנים רק החוטים הרלוונטיים (הבעייתיים) המדוברים לעיל
20160424_221213.jpg
נערך לאחרונה על ידי Idan1; 24-04-2016 בשעה 22:58.
לחלופין, במקרה וסיבכתי, אוכל לנסח את השאלה בפשטות:
איך מחברים את ה-CDI?
צור קשר בפרטי ואדריך אותך.
מוחסון, קבל הודעה פרטית...