לפני שבוע או שלוש אני באמת לא זוכר - עליתי לצפון כדי להסדיר כמה עניינים - כשבצד היה סיכום עם בחור פלוני כזה או אחר שאני אקנה את הדיוק שלו.
הרמתי לו טלפון( התקשרתי, לא גנבתי ) "צ'מע אחי נמכר הכלי נמכר" וניתק. סבבה!
כבר הייתי בצפון ככה שהיתה דיסה שבושלה ומישהו היה צריך לאכול אותה, אז עשיתי סיבוב סוכנויות, וראיתי F650 בציר 96 מ100מם. אממה, הנוולה לא מניעה, לא כל הנוצץ זהב, ולא כל ה'ספק לבן ספק אוף וויט' מניע. גם לא אחרי שחצי מהכלי פורק וקבענו שמנקים קרבורטור כשהאובייסט שאנחנו לא מסכימים על מחיר בכלל.
בצל הסדנה עמד לו, ספק מבוייש ספק מיובש משהו שהיה פעם סוס עבודה גאה. המסיכה היתה אייסרביז זולה, החצאיות ירדו בכלל מהונדה, הכנף הקדמית ויחידת הזנב ירדו מאיזה YZ, אבל ידעתי שניצבת מולי הטרגדיה הרומנטית הבאה שלי. ועוד על קוביות. לטיפוס עירוני כמוני זה בדרך כלל אומר הרפתקה
אז הצלתי את הטנרה הזה מחיים משעממים באיזו סדנה.
בהתחלה הרעיון היה לשחזר אותו למצב מקורי, ולאחר מספר שיחות אינטרנטיות עם פלג הגדול שמתי פעמיי צפונה אל הפלג הצפוני.
מעבר לזה שזכיתי להכיר בנאדם יקר ונפלא, גם הזדמנה לי הצצה לתוך הסדנא שלו. חנות ממתקים של דושים גדולים.
שמנו מסיכה מקורית, מתוך תכנון למצוא פירינגים קדמיים מקוריים, לצבוע לשחור וצהוב, ולהכיר לעולם את ספינת המדבר החדשה הישנה שלי.
אז אני לא מוצא פרינגים, ונשאר רק לחשב מסלול מחדש, כי הגענו לאין מוצא
דבריםלשיפור - תאורה. גם עם המסיכה הראשונה וגם עם המקורית - השיפור בראיית הלילה שהכלי מספק הוא רמה אחת מעל חצי קילו גזר.
בתכנון - פנס חזית גדול יחיד.
כנף קדמית יורדת, הנוכחית מתפקדת כמפרש וזה לא נוח במהירויות גבוהות.
יחידת זנב צריכה ללכת, בתכנון מקורית.
אני מאוד אוהב את הצורה של הטנק דלק אבל אם אני אמצא אחד חלק יותר בנפח דומה ( לפחות 18 ליטר ) יוחלף
צביעה- לפי זמן ויכולת. לא צהוב. לא שחור.
תמונות בהמשך, כשאבין איך להעלות לכאן תמונות.