אהלן
נדלקתי על האופנוע הזה,והבנתי שהוא גם מתאים לA1
איך הוא ליום יום?
אני לא הולך "לשחוט אותו",אני גם ככה לא רוכב הרבה
מה אתם אומרים עליו בכללי?[בעיקר בעלי הכלי]
תודה מראש
אהלן
נדלקתי על האופנוע הזה,והבנתי שהוא גם מתאים לA1
איך הוא ליום יום?
אני לא הולך "לשחוט אותו",אני גם ככה לא רוכב הרבה
מה אתם אומרים עליו בכללי?[בעיקר בעלי הכלי]
תודה מראש
לפני חודש מכרתי את הgs שלי, היה אצלי מעל שנה.
איפה אתה גר? אני הייתי נוסע איתו ביום יום למכללה, בסופשים טיולים בגולן, ובגליל (150-250 ק"מ בטיול)
מעולם לא עצר אותי, חוץ מפעם אחת שניגמר הדלק...אז תכלס אני עצרתי אותו...
המושב שלי לא היה נוח, תמיד אפשר לסדר את זה בעזרת חידוש הספוגים, חוץ מזה תנוחת ישיבה נוחה לי.
ברגיל 130-140 על פי מקורות זרים, ללא כל בעיה או מאמץ.
חלקים זולים, קל לטיפול.
זה לא אופנוע ספורט מושחז, לא המתלה הקדמי ולא האחורי, הייתי מקבל ממנו אותות כשהייתי דוחף אותו קצת יותר מידי בשבילו, זה לא אומר שלא הגעתי לרגלית.
תחת קצת אחורה במושב עזר קצת.
לדעתי אופנוע ראשון טוב במיוחד בהתחשב במחירו ועלות אחזקה.
gs500 וכל אופנוע שהוא, אם לא רשום לו ברישיון L2 הוא לא מתאים לנסיעה למי שיש A1.
קיימת אפשרות להסב את הרישיון לL2 אם לא רשום, זה דורש 2 דברים, 1 טופס מהיבואן המעיד על כוחות סוס, 2 אישור של בוחן רכב בעמדה מספר אחת.
הקפצה
האם בכלל כדאי להכנס לזה?
אופנוע שנת 2003 מינוס,מתכון לאסון?
יותר תלוי באחזקת הכלי מהשנתון שלו. ראיתי כלים מאוד ישנים במצב מדהים וראיתי כלים מאוד צעירים שנראים כאילו פגשו את בני סלע בסמטה חשוכה.
GSים יש הרבה בארץ, אפשר להיות בררן ולחפש אחד במצב טוב.
סביר להניח שהתעסקו בשעון. יש כלים שבהם השעון מתאפס כשמגיע ל-100 אלף ק"מ לכן סביר להניח שהכלי עבר 134 ולא 34 (לבדוק ברשיון הרכב).
תבדוק שרשום ברשיון הרכב L2, מה שאומר מתאים ל-A1. גם אם לא אפשר לבקש מבעל הכלי לעשות זאת, ממה שהבנתי היבואנים של סוזוקי דיי לארג'ים בנושא.
בהצלחה!
זה לא התעסקות בשעון, השעון מתאפס ב99,999 גם אם תרצה וגם אם לא.
בהחלט הגיוני שמדובר על 134,000 ולא על 34,000.
מעבר לזה, רוב הgs שראיתי ביד 2 הם בשנתונים 03-05 בטווח המחירים שציינת, יש כמה שנתונים מתחת ל00 אבל זה כבר הימור גדול מידי בהנחה ואתה לא מחפש פרויקט.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3663823,00.html
אחלה כתבה שתסביר הכל.
אמ;לק - לשים לב לבלאי, אם הכלי נראה במצב רע יחסית לק"מ (34 זה כלום) סביר להניח שיש פה בעיה. לבקש ספרי טיפולים, ולקנות את הכלי עם טופס זכרון דברים (אפשר להדפיס מיד 2) שבו בין היתר המוכר רושם את הקילומטראז' ה(כביכול) אמיתי של הכלי, כך שאם יהיו בעיות החוק לצידך לכל דבר.
בכוונה מדובר על רכב, ועל זיוף קילומטרז' במד המרחק.
אגב, אפשר לעשות חישוב פשוט:
ממוצע ק"מ בשנה הוא 12,000.
ניקח את הכלי שדיברת עליו:
שנתון 2005 כלומר 11 שנה על הכביש.
מניח שמדובר בערך ביד רביעית.
אם ה34,000 היה אמיתי מדובר בכלי שלפי טענת המוכר עשה בשנה 3000 ק"מ בשנה, שזה לא מתקרב להגיוני גם אם נניח שאחד מהבעלים לא רכב עליו בכלל.
אופנוע חביב, נוטה לזלול שמן בעיקר בסל״ד גבוה.
קירור אויר וטכנולוגית מנוע יחסית מיושנת.
שלחת הודעה פרטית. החזרתי לך הודעה עם מס' טלפון, כבקשתך.
אתה מוזמן להתקשר לשאול שאלות.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)