בלי נסיון על דו גלגלי בכלל, ובהתחשב בתקציב שלך, הייתי ממליץ על WR. מספיק חזק להתחלה, לא מאיים, ועולה לא יקר יחסית לאחרים. דרוזי יהיה יותר טוב, אבל בתקציב שלך לא תמצא אחד שמור לדעתי.
אהלן!
אני בן 23 וכבר שנים חולם לקנות אופנוע, החלטתי שהגיע הזמן!!
התקציב שלי באזור ה35+- כולל ציוד מיגון ורישיון.
השימוש העיקרי של האופנוע יהיה כביש (תל אביב,ראשון, מודיעין) אך אני מאוד אוהב את השטח
ומקווה לפחות פעמיים בשבוע לבקר שם.
אני רוצה לקחת את המעבר לדו גלגלי לאט, ולא להתפרע עם אופנוע כבד וחזק שלא אצליח לשלוט בו,
מוכן לקחת בחשבון המלצה לאופנוע מעבר לחצי שנה/שנה ראשונה.
ההמלצה העיקרית שקיבלתי היא הDRZ400, אך הסתובבתי קצת בפורום וראיתי המלצות
על WR250x, והSMC.
2 שאלות בנושא:
1. על איזה אופנוע אתם ממליצים בהתחשב בתנאים?
2. קורסים, כדי לקחת? ואם כן איזה ואיפה?
תודה מראש לכל מי שמקדיש מהמזמן שלו כדי לעזור
חג שמח,
יואב
בלי נסיון על דו גלגלי בכלל, ובהתחשב בתקציב שלך, הייתי ממליץ על WR. מספיק חזק להתחלה, לא מאיים, ועולה לא יקר יחסית לאחרים. דרוזי יהיה יותר טוב, אבל בתקציב שלך לא תמצא אחד שמור לדעתי.
לא יודע עד כמה זה פרקטי להיכנס לשטח עם צמיגי כביש...
בתור בעלים של SMC לא הייתי לוקח אותו כאופנוע ראשון. הוא חזק ועצבני יחסית לשאר. ככה שאתה תמצא את עצמך נלחם נגד עצמך ונגד האופנוע במקום ללמוד ולהסתגל. אופנוע "חלש" יתן לך עקומת למידה יותר טובה.
בנימה אישית אני יכול להגיד לך שגם עם כמה שנים של ניסיון שכולל קורסים ואימונים בדיעבד לא היה לי שום טעם בלקנות את הSMC. חשבתי שהאקסטרה כוח יתן לי את אופציה לנסיעה מהירה בבין עירוני. אבל תחלס ביגלל חוסר המיגון רוח אתה נוסוע באותה מהירות שהשניים האחרים יסעו. ובתוך העיר אתה תהנה אותו דבר ואולי אפילו יותר עם ה"חלשים" יותר.
בקשר לקורסים, אם אתה שואל אותי זה צריך להיות חובה כחלק מהרשיון. ולא רק שזה משדרג לך את הרכיבה זה פשוט כיף.
אני עשיתי את שלי באופנוען מאומן. רק דברים טובים יש לי להגיד עליהם (טוב נו אני קצת רוטן על המעבר לראשון).