לא רק חברה קיימת, זה חייב להיות דגם בעל מכלולים דומים/זהים. למשל בימי היבואן הקודם של הארלי-דיווידסון קשת הדגמים היתה מצומצמת, אבל ניתן היה לייבא אישית כל דגם שלהם, מאחר שהבסיס המכאני מתנקז לשלוש משפחות.
בשנות השמונים הגיעו לארץ מספר אופנועים מסוג סוזוקי סוואג' (קרוזר קל עם צילינדר אחד) שהיה לו מנוע משותף לDR650.
לימאהה היה דגם בשם SRX שמעולם לא יובא לישראל (וחבל), סוג של נייקד ספורטיבי בסגנון בריטי עם מכלולים מתקדמים שכולם שייכים לXT600/660 - תיאורטית את זה אפשר היה לייבא אישית.
עקרונית, ייבוא אישי משתלם לארץ בשני תנאים:
1. כשמדובר בדגם לא-קיים-אך-אפשרי.
2. ככל שעולים בסולם המחירים, מעל 100,000 ש"ח וצפונה, ההבדל הכספי גדל. באופנוע שעולה בסוכנות, נניח 80,000-70,000 ש"ח, ההפרש קטן, אלפים בודדים, ולא בהכרח משתלם.
כל האמור לעיל הוא מבדיקה אישית שלי לפני כשנתיים, אשמח אם דברים השתנו לטובה.


 
			
			 נכתב במקור על ידי oradul
 נכתב במקור על ידי oradul
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה