יבוא מנוע יכול להתבצע ברוב המקרים רק ע"י מי שמוסמך לכך, דהינו...מוסך או יבואן עם רשיון סחר למנועים משומשים.
יש אופציות להביא לבד, קשה מאוד ומלא התעסקות מטופשת.
המנוע לא יכנס לשלדת האופנוע ויעבור אישורים, אם מספר הדגם לא זהה במדוייק למה שכתוב ברשיון.
מנועים זהים לחלוטין, הם בעלי מספרים שונים בהתאם לארצות בהם הם משווקים.
כלומר, מנוע של פייזר 1000 למשל, יכול להופיע עם האות E בסוף מספר הדגם בישראל
ובמדינה אחרת יופיע עם אות אחרת, יש מצב שהוא לא יעבור את הטופסולוגיה.
חוץ מזה, שסיומות שונות, מעידות לפעמים על שינוי קל במיקומי הברגים והחיבורים לשלדה.
אז גם אם תביא מנוע עם סיומת שונה מאותו מודל ודגם...יש מצב שלא תצליח להרכיב.
ניסיתי לקבל מידע על הדברים האלו משני יבואנים בארץ - דיברתי ללמפה ולקירות.