אז למי שהציץ בתמונות הקודמות ראה כבר את מה שאכתוב בהודעה הזו:
ידיות ברקס וקלאץ׳ : במיוחד באופנועים ישנים זו לא בעיה מסובכת להחליף, אז מאחר והמקורי די מכוער (עדיין לא מבין למה גם היום חברות משחררות אופנועים עם הגועל נפש הכסוף הזה) החלטתי להחליף.
תמיד יש את הדיון של ״סיני או איטלקי״ ותמיד יש את הדיון של ״קצר או ארוך, ואם ארוך אז מתקפל ??״.
הדעות חלוקות במה שקשור ל״זבל״ הסיני לעומת חברות אחרות כמו pazzo, crg ואחרים.
יש שטוענים כי אין סיבה לשלם מחירים מופרזים למותגים המוכרים והסינים עושים עבודה טובה מאוד בלהעתיק ויש הטוענים כי נתקלו בבעיות כאלו ואחרות עם הסיניים.
שתי בעיות נפוצות בחיקויים הן : חופש בידית וציפוי מתקלף.
החלטתי שלא לקחת סיכון, ובטוח שלא באביזר שיש לו תפקיד חשוב כל כך ולא רק יופי (שלא יזיק אם יהיה), והחלטתי ללכת על מותג.
אז מה קונים בעצם ? קודם כל צריך להחליט אם יהיו קצרות או ארוכות... מאחר ואני חושב שהקצרות נראות טוב יותר, הרשימה הצטמצמה.
לריזומה יש ידיות יפות אבל הן מגיעות רק בגרסא ארוכה. ל CRG ולג׳ילס טולינג יש אופציות קצרות, אבל קשה להשיג בהולנד .
אז חזרתי למקור, איטלקי יקבל איטלקי: Pazzo.
מבחינת מחיר אין הבדל בינם לשאר המותגים, כולם יקרים באותה מידה.
למזלי, שילוב הצבעים שרציתי (ידיות שחורות עם מכווננים אדומים) היה במלאי, אז ההזמנה הגיעה מהר יחסית.
מברג שטוח, מברג פיליפס, ולעבודה....
פותחים בורג שטוח עליון , משחררים פיליפס תחתון, משחקים מעט עם הידית למעלה למטה, מוציאים את התופסן של כבל הגז (וכנ״ל לגבי כבר מצמד). ומוציאים את הידית.
שמים את החדשה במקום, את התופסנים חזרה במגרעת שלהם, מחזקים את הברגים , בודקים שאין חופש- ונוסעים לשלום.
מומלץ לבדוק את ההברגה אחרי רכיבה .
הנה התמונות:
![]()