הייתי שמח להסבר איך הווינקרים מהבהבים, ולמה כשמחליפים ללד אז צריך להחליף פלאשר, ומה זה פלאשר בעצם.
קראתי פה שרשור על זה אבל לא הבנתי למה ההתנגדות גורמת להבהוב. תודה
הייתי שמח להסבר איך הווינקרים מהבהבים, ולמה כשמחליפים ללד אז צריך להחליף פלאשר, ומה זה פלאשר בעצם.
קראתי פה שרשור על זה אבל לא הבנתי למה ההתנגדות גורמת להבהוב. תודה
כאשר מחליפים ללד המעגל בעצם חש שיש פחות התנגדות ולכן חושב שיש נורה שרופה ולכן לא יעבוד כראוי - ואז יש תופעה שנקראת HYPER FLASH
שזה הבהוב מהיר של האיתותים.
לא רוצה לכתוב סתם ולהטעות אבל מהגיון שלי, נראה כי הרכיב האחרי על שליחת ה"פולסים" החשמליים מכויל להתנגדות מסויימת (כנראה בגלל הסיבה של חיווי נורות שרופות)
ולכן שינוי בהתנגדות יגרום לתגובת HYPER FLASH.
אצלי ברכב החלפתי את הרכיב כאשר שדרגתי ללדים - אבל צריך לשים לב כי זה מבטל את הפונקציה לגמרי - משמע, אם תהייה לי נורה שרופה לא יהיה שינוי במהירות האיתותים.
בבקשה, ההסבר הכי מדוייק
http://auto.howstuffworks.com/turn-signal2.htm
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
זה דווקא לא מורכב זה פשוט גאוני!
זה מה שאני אוהב במכניקות הללו, שפעם היית צריך להיות די גאון בשביל למצוא פתרונות. אפילו קומקום חשמלי זה גאוני, הוא מפסיק לחמם לפי התרחבות של מתכות כתוצאה מהחום וכך מפסיקה פעולת החימום. היום מספיק לכתוב את זה במחשב(;
תתעמק באיך האופנוע שלך בנוי ותגלה עוד הרבה דברים גאוניים - בהתחייבות!
Sent from my LG-H815 using Tapatalk