אחרי שעה ו10 דק החלטתי שהבנתי את הקונספט.
התאונות מתחלקות לשני גורמים עיקריים: 1.נהגי פחיות עם ראש של דחליל. 2.רוכבים שנכנסים לא טוב לסיבוב/לא קולטים את תנאי הדרך.
מלבד זאת, רואים הרבה טמטום מצד רוכבים ותאונות (חלקן קשות) שאפשר היה למנוע עם קצת שכל בקודקוד. וקרנף. וכבשים.
זה דווקא מלמד כמה צריך להיות אופנוען שקול ולהשאיר את האגו בבית. ואם יש לך אופנוע יקר, תעשה פאקינג מקיף!

מלבד זאת, אני נחשב שפוי שאחרי שעה של צפייה ותזכורת לתאונה שהיתה לי אני הולך ליד 2 לבדוק כלים בטווח מחירים הגיוני בשבילי?...


Sent from my iPhone