תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: רעידות בכידון לאחר תיקון פנימית.

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023

    רעידות בכידון לאחר תיקון פנימית.

    הפנצ'רמכר שם מדבקה בגודל של פאבלט.
    אני הרכבתי.
    כעת יש רעידות (די קלות. אבל מורגשות) בכידון.

    מי אשם?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    מי שלא עשה איזון ...

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    2שה!
    אתה עושה איזון? כמה זה יעלה לי אצלך?

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    שים לב לפני שאתה קורע את העיר שהצמיג 'עלה על הג'אנט' והוא לא 'זורק'.

  5. #5
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אין מצב... (טוב אולי יש. מחר אבדוק שוב בעין בלתי מזויינת)
    מקסימום אוציא מהארון את הבקבוק האחרון של שיקוי הפלא .
    או שאצליח לתפוס את זיתוני פתוח (יאה רייט)

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אני מנחש שלא סימנת עם צבע איפה הצמיג ישב על הג'נט לפני שפירקת.
    צריך לאזן.

  7. #7
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    זה קשור לנקודה האדומה בדופן הצמיג שצריכה להיות מול הוונטיל?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    חלקית. אכן הנקודה האדומה היא סימון של היצרן למתקין הצמיגים איפה למקם את הצמיג ביחס לחור הונטיל בג'נט בהרכבה הראשונה, אבל אחרי שהצמיג הורכב עבר איזון ונסע זה כבר פחות רלוונטי, אבל כן כדאי שהיא תהיה במקום במידה ולא ידוע איך הצמיג ישב לפני שפירקת.
    יכול להיות גם מצב שבו מתקין שיודע מה הוא עושה מעלה את הגלגל על מכונת איזון כשהצמיג חדש, ממקם את הנקודה במקום שלה אבל רואה זריקה גדולה למרות שהיא במקום (הג'נט זורק בצורה מסויימת נניח). מה שהוא יעשה או לפחות צריך לעשות אם הוא מקצוען זה לפני שהוא בכלל מקרב אליו משקולות, קודם לסובב את הצמיג עצמו לאיזור המתאים על הג'נט כדי לקבל את הזריקה הכי קטנה שמתאפשרת.
    המטרה היא להרוויח יותר איזון בין הצמיג לג'נט עם כמה שפחות משקולות חיצוניות.
    לכן, במידה והחזרת את הנקודה האדומה למקום ועדין רועד, כאמור זה פחות רלוונטי בצמיג משומש, אולי המתקין שלך סיבב אותו ואתה לא יודע. אתה צריך לאזן, קפוץ לבקר את זיתוני אם אתה בדרום תל אביב.
    להבא כשתוריד צמיג עצמאית מהג'נט קח טוש צבע/ סימון וסמן על הצמיג איפה הונטיל כדי שתוכל להחזיר אותו לאותו מקום בהרכבה.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 09-07-2015 בשעה 00:14.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אין מצב... (טוב אולי יש. מחר אבדוק שוב בעין בלתי מזויינת)
    מקסימום אוציא מהארון את הבקבוק האחרון של שיקוי הפלא .
    או שאצליח לתפוס את זיתוני פתוח (יאה רייט)
    הוא שם עד 6 בד"כ .

אשכולות דומים

  1. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 21:49
  2. טיפול קטן לקימקו אג'יליטי סיטי + רעידות בכידון
    על ידי קובי שמיר בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 10:28
  3. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 17-11-2015, 07:30
  4. רעידות בהגה
    על ידי Sagicbr בפורום פורום טכני
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 00:32
  5. החלפת רפידות ברקס
    על ידי rnnd בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 10:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO