מי שלא עשה איזון ...
הפנצ'רמכר שם מדבקה בגודל של פאבלט.
אני הרכבתי.
כעת יש רעידות (די קלות. אבל מורגשות) בכידון.
מי אשם?
2שה!
אתה עושה איזון? כמה זה יעלה לי אצלך?
שים לב לפני שאתה קורע את העיר שהצמיג 'עלה על הג'אנט' והוא לא 'זורק'.
אין מצב... (טוב אולי יש. מחר אבדוק שוב בעין בלתי מזויינת)
מקסימום אוציא מהארון את הבקבוק האחרון של שיקוי הפלא .
או שאצליח לתפוס את זיתוני פתוח (יאה רייט)
אני מנחש שלא סימנת עם צבע איפה הצמיג ישב על הג'נט לפני שפירקת.
צריך לאזן.
זה קשור לנקודה האדומה בדופן הצמיג שצריכה להיות מול הוונטיל?
חלקית. אכן הנקודה האדומה היא סימון של היצרן למתקין הצמיגים איפה למקם את הצמיג ביחס לחור הונטיל בג'נט בהרכבה הראשונה, אבל אחרי שהצמיג הורכב עבר איזון ונסע זה כבר פחות רלוונטי, אבל כן כדאי שהיא תהיה במקום במידה ולא ידוע איך הצמיג ישב לפני שפירקת.
יכול להיות גם מצב שבו מתקין שיודע מה הוא עושה מעלה את הגלגל על מכונת איזון כשהצמיג חדש, ממקם את הנקודה במקום שלה אבל רואה זריקה גדולה למרות שהיא במקום (הג'נט זורק בצורה מסויימת נניח). מה שהוא יעשה או לפחות צריך לעשות אם הוא מקצוען זה לפני שהוא בכלל מקרב אליו משקולות, קודם לסובב את הצמיג עצמו לאיזור המתאים על הג'נט כדי לקבל את הזריקה הכי קטנה שמתאפשרת.
המטרה היא להרוויח יותר איזון בין הצמיג לג'נט עם כמה שפחות משקולות חיצוניות.
לכן, במידה והחזרת את הנקודה האדומה למקום ועדין רועד, כאמור זה פחות רלוונטי בצמיג משומש, אולי המתקין שלך סיבב אותו ואתה לא יודע. אתה צריך לאזן, קפוץ לבקר את זיתוני אם אתה בדרום תל אביב.
להבא כשתוריד צמיג עצמאית מהג'נט קח טוש צבע/ סימון וסמן על הצמיג איפה הונטיל כדי שתוכל להחזיר אותו לאותו מקום בהרכבה.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 09-07-2015 בשעה 00:14.