כדאי שתברר מול היבואן.
בעקרון באירופה מגבילים גם מהירות מקסימלית (הגבלת סל"ד בהילוך עליון) וגם מסקסימום פתיחת מצערת שזה אומר הגבלה על התאוצה.
נגיד מהירות מקסימלית 170-180 אבל תגיע לשם הרבה יותר מהר מנינג'ה 250
שלום חברים,
אני כבר תקופה ארוכה עובד על כסף לאופנוע הבא.
במיוחד משך אותי ה mt07.
כיום אני עם רשיון a1 ואין לי ממש זמן להוציא a.. אז חשבתי על הגרסה המוגבלת.
רציתי לשאול מה ההבדל בין הגרסה המוגבלת לרגילה ?
ז״א איפה אני ירגיש את זה.. במצבי קצה או גם במהירות שיוט סבירה ?
אציין שאני לא מחפש אופנוע להתפרע, אלא כיפי לנסיעות יומיות ארוכות.. האם אני ממש יתבאס אחרי רכישת מוגבל ?
ברור שחיידק השידרוג יעלה לראש, לא עליו אני מדבר..
תודה מראש !
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
כדאי שתברר מול היבואן.
בעקרון באירופה מגבילים גם מהירות מקסימלית (הגבלת סל"ד בהילוך עליון) וגם מסקסימום פתיחת מצערת שזה אומר הגבלה על התאוצה.
נגיד מהירות מקסימלית 170-180 אבל תגיע לשם הרבה יותר מהר מנינג'ה 250
לפי דעתי בA1 יש אופציות יותר משתלמות מאשר הMT07 המוגבל.
גם אני חשבתי לכיוון הMT07 המוגבל, אבל הגעתי למסקנה כי חבל על הכסף, עדיף להשקיע את הזמן והכסף בA
ולאחר מכן לנסות שוב.
אני שבוע שעבר שילמתי על CB500F 2016. (אני עם A1 דיי טרי).
כבר הייתי די סגור על cb500x, אבל הלב לא מניח לי ורוצה mt07..
עקרונית אני יכול להוציא רשיון תואם, רק שאין לי זמן לזה בחצי שנה הקרובה לפחות.. ולכן פוזל לכיוון המוגבל.
nihrider, אני מניח שההגבלת מצערת לא מורגשת כ״כ ברוב המצבים למעט מצבי קיצון, לא ?
לגהי מהירות מקסימלית, 150 בהחלט מספיק לי..
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
לא תוכל לפנות 3 ימים?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
במאמץ גדול.. לא בטוח ששווה את ההשקעה..
Tapatalk - just tap it..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
זה הייה משתלם אילו היבואן הייה מוכר את הכלי המוגבל במחיר מוזל.
ככה אתה משלם את אותו הסכום שאתה משלם בעד כלי ללא הגבלה - לכן נשאלת השאלה, האם לא שווה להוציא A, ואז לקנות את הMT07 הלא מוגבל?
ככה יהיה לך את בחיר ליבך, וכמובן בלי "חסרונות" שמתלווים לגלי המוגבל.
זה משהו שלא ברור לי, מס קניה על אופנוע משתנה בהתאם לכוחות הסוס.
איך זה יתכן שמוכרים באותו מחיר?
ההגבלה היא ל35KW שזה הבדל של 10-20 אחוז במס קניה.
מפה: http://www.thecar.co.il/%D7%A8%D7%A4...%D7%9C-%D7%94/
המיסוי המינימלי על כלים בנפח שבין 500 ל-800 סמ"ק הוא 50% אולם גם כאן חל שיעור זה גם על כלים שההספק המרבי שלהם עד 35 קילוואט ושאר השיעורים זהים לכלים דו-גלגליים בנפח של עד 500 סמ"ק.
כלים דו גלגליים בעלי נפח מנוע גדול מ-800 סמ"ק ישלמו מס קניה אחיד בשיעור של 70% בלי קשר להספק המנוע שלהם.
לפי מיטב הבנתי הMT07 שמיובא ארצה מגיע רק עם הגבלה מכאנית של המצערת
אם ללכת לפי הגיון פשוט - אין חלקים שונים בינו לבין הלא מוגבל לכן גם אין שוני במחיר. סה"כ מדובר באותו אופנוע עם הגבלה פיזית במצערת.
אלא אם כן כמובן למישהו יש מידע יותר מהימן על הכלי.
אני ממש לא חובב סיפורי "לחבר יש, ושמעתי ויש שמועה" אבל מחבר שהייה לו את הכלי הנ"ל נאמר לו כי בעד כ10 אש"ח ניתן להוריד את ההגבלה ולהעביר אותו רישוי מחדש.
למרות שברור שהייה נחמד אילו היינו יכולים לקבל הצהרה רשמית של היבואן.
כשאני התעיינתי בכלי, נאמר לי בסוכנות שהם צריכים לבדוק את זה מול היצרן כי אולי יש צורך לצרוב\להחליף מחשב מנוע.
עניין החוקיות לא עלה בשיחה.
זה לא משנה שהכלי זהה ומחירו ליבואן זהה, המס עליו נמוך יותר.
במקום נורמאלי היבואן היה מגלגל את ההנחה במס לצרכן. אבל אנחנו במדינת היהודים
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Yamaha Tracer 9GT
יש יבואנים שמוכרים כלים מסוימים רק מוגבלים כדי להוזיל עלויות. ככה הם יכולים גם לתת מחיר תחרותי וגם להגדיל רווח. לדוגמה הסופרמוטוים החזקים יותר.