ניתן להתאים גם מנוע סילון, זה עדיין לא עושה את זה הדבר הנכון ועוד באופנוע 2015 לא חבל?
תשאיר את הקומבינות לאנשים אחרים אם אין לך כסף למשהוא שמתאים תסתדר עם מה שיש גם ככה יותר כח סוס לא ממש תמצא אבל תקבל סאונד אחר שגם עניין של טעם
אהלן!
בראשותי er6n שנת 2015,ואני מעוניין להחליף לו את האגזוז(רק את האגזוז,אין תקציב לפול סיסטם).
לאחר בדיקה ברשת גיליתי שאין כמעט מבחר של אגזוזים לאופנוע הזה בצורתו החדשה (משנת 2012 והלאה).
האם ניתן להתאים לאופנוע שלי אגזוז כזה שמיועד לאופנוע אחר?
במידה וכן,מה לחפש בדיוק? והאם יש השלכות כלשהן בגלל שהאגזוז לא מיועד במיוחד לאופנוע שלי?
תודה מראש!
ניתן להתאים גם מנוע סילון, זה עדיין לא עושה את זה הדבר הנכון ועוד באופנוע 2015 לא חבל?
תשאיר את הקומבינות לאנשים אחרים אם אין לך כסף למשהוא שמתאים תסתדר עם מה שיש גם ככה יותר כח סוס לא ממש תמצא אבל תקבל סאונד אחר שגם עניין של טעם
מה הוא שאל ומה אתה עונה לו?!
ראיתי מספר כלים עם gpr שווה להתקשר למי שמייבא במידה ואתה רוצה לקנות בארץ או לחפש באתרים בחול מה אפשר להתאים או מה כבר מתאים מראש.
https://youtu.be/yZnhcW8mv4E
הי,
מתנצל שאני מתחיל משיעור לשון אבל...
א - לא אגזוז לחץ (זה לשתי פעימות) אלא אגזוז פתוח או אולי אפילו סתם אגזוז.
ב - מה שאתה מחפש זה את המשתיק (mufller) של האגזוז ולא סתם אגזוז שיכול להתחייחס גם לפול-סיסטם.
ולעיניין: כמעט כל משתיק (slip on muffler) יתאים לך לאופנוע - אפשר לבדוק מידות של הכניסה שלו שיתאימו לצינור שלך אבל מקסימום אפשר ליצור מתאם. אבל אני מדבר רק על התאמה פיזית. כדי שהוא גם יועיל במשהו, ועוד יותר מזה - לא יזיק למנוע, תצטרך לבצע התאמות לאגזוז הספציפי שתקנה. אגב, חיפוש קצר ברשת מראה שלכל היצרנים הגדולים יש דגם יעודי אז אני לא מבין למה אתה אומר ש"אין כמעט מבחר". נסה לחפש גם Ninja 650R שזה שם הדגם בארה"ב.
בהצלחה
בואנה...יש פה בעיה רצינית של הבנת הנקרא.
השאלה דיי פשוטה, בואו נחזור עליה שוב
האם ניתן להתאים לאופנוע שלי אגזוז כזה שמיועד לאופנוע אחר?
והתשובה עוד יותר פשוטה.
כן. אפשר
זה שאתה קורא לזה קומבינות זה טוב ויפה. אבל אופנוע בכללי זה קומבינה אחת גדולה. אז די כבר להתייפיף. אין שום בעיה בלהתאים צנרת. כל זב חוטם עם רתכת בארה"ב עושה את זה לקאב שלו אז אתה בא להגיד לי שלהתאים אגזוז פליטה זה קומבינה?
אחלה. אז ליאור ברוך הוא סתם קומבינטור אחד גדול לפי הטיעונים שלכם...לא?...בדיוק.
יאללה בי. ותנסו לעזור לבנאדם במקום להביא את הנקודת מבט שלכם כי כשבן אדם שואל, לא מעניין אותו מה אתה חושב שנכון או לא נכון. הוא רוצה תשובה עניינית.
תודה רבה לכולם!! אחר איזה דגמים כדאי לי לחפש? האם יש נזק כלשהו לאופנוע?
תודה!
פות"ש יקר, השאלה שלך מזכירה את השאלה שנשאל רופא, אם אפשר לקבל איידס בשירותים. התשובה היא (כמובן) אפשר, אבל זה מאוד לא נוח.
אפשר לעשות הכול (כמעט), החל מלרכב בכלל בלי אגזוז, עבור דרך קדיחת חורים באגזוז קיים או לרתך חתיכת צינור 2 צול. מה שמנסים להגיד לך כאן זה שאגזוז הוא לא אביזר קוסמטי אלא כזה שמתוכנן כדי לעבוד עם כלי ספציפי, בעיקר בגלל הלחץ ההפוך שהוא מספק. אתה כמובן יכול להרכיב מה שאתה רוצה, אבל הסיכוי הוא שאם לא תלך על אגזוז המיועד לכלי שלך (או שאתה מבין מספיק בשביל לתכנן ולבנות אחד בעצמך או לבדוק ספקים של אגזוזים מסחריים) אתה תזיק למנוע של הכלי שלך.
לשיקולך.
אשמח אם תפריח את הטענה הבאה ששמעתי ממוסכניק מסוים.
אגזוז של ER6 משמש להורדת הדציבלים ולא על מנת להחזיר לחץ/ גזים וכו'.
שכן בתוך האגזוז נמצאים לוחיות מתכת המשמשים כמבוך ותו לא.
אשמח לנימוק (להרחבת הידע האישי).
מה ששולט על הזרימה של הגז זה אורכים\קטרים\פיתולים של הסעפת.
אם הסעפת קצרה הדוד דומיננטי ואם ארוכה פחות - עושה את העבודה של הסעפת.
במנוע 4 פע' יש אזור זמן שבו שסתומי פליטה ויניקה פתוחים במקביל,ברגע הזה תערובת עפה לאגזוז או גזים חוזרים לצילינדר.
זה משתנה ממנוע למנוע בגלל היחס מהלכים של השתסומים לקראנק ובהתאם מתככנים אגזוז,אם המנוע עושה את זה לבד אז אין צורך להתערב.