תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: מומנט של חלקים מסויימים בZ250SL

תצוגה בשכבות

  1. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    חפש ספר של נינג'ה 250 סבירות גבוהה שזה אותו מנוע.
    יצא לי לראות כמה סירטונים של פירוק קלאץ' לנינגה 250. הקלאטץ שונה לגמרי ממה שיצא לי לראות ברחבי הרשת ולכן ספק שהמומנטים של ה נינגה 250 יעזרו לי. רק של ה250SL זהים לשלי.
    הקלאץ נראה כך:

    ברגים ארוכים. מידה 7 מ"מ. אחרי שאתה מוציא אותם הדיסק יוצא החוצה ומשחרר את הקפיצים, בנקודה זאת עדיין אין גישה לדיסקיות חיכוך. בישביל להגיע אליהם חובה לפתוח גם את האומ שנמצא באמצע, וזה משחרר את כל בית הקלאץ מהמקום גם כן.
    עכשיו באופנוע הזה המכסה של הקלאץ מתחבר אליו גם הפילטר שמן וגם משאבת המים. בישביל להוריד את המכסה יש צורך גם לפרק את האום של משאבת המים. זה למה אני צריך את המומנט של שלושת האזורים האלו. במיוחד של סגירה של משאבת המים כי אם אני אתפור אותו חזק מידי היא יכולה להישבר. ואם זה יהיה משוחרר מידי יש חשש שיכנס לי מים למערכת השמן.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

אשכולות דומים

  1. קטנועי דיאלים - מומנט הידוק ברגים
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 21:06
  2. ידיות מומנט של jtc
    על ידי israel בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-11-2015, 16:19
  3. ביקוש לאימונים מסויימים...
    על ידי Xiaomi בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-09-2015, 19:41
  4. למה בד"כ עבור אופנועים ממולץ ידית מומנט 3/4
    על ידי snirw בפורום פורום טכני
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 12:15
  5. צריך ידית מומנט
    על ידי svechinsky בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-06-2015, 16:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO