יצא לי לראות כמה סירטונים של פירוק קלאץ' לנינגה 250. הקלאטץ שונה לגמרי ממה שיצא לי לראות ברחבי הרשת ולכן ספק שהמומנטים של ה נינגה 250 יעזרו לי. רק של ה250SL זהים לשלי.
הקלאץ נראה כך:
ברגים ארוכים. מידה 7 מ"מ. אחרי שאתה מוציא אותם הדיסק יוצא החוצה ומשחרר את הקפיצים, בנקודה זאת עדיין אין גישה לדיסקיות חיכוך. בישביל להגיע אליהם חובה לפתוח גם את האומ שנמצא באמצע, וזה משחרר את כל בית הקלאץ מהמקום גם כן.
עכשיו באופנוע הזה המכסה של הקלאץ מתחבר אליו גם הפילטר שמן וגם משאבת המים. בישביל להוריד את המכסה יש צורך גם לפרק את האום של משאבת המים. זה למה אני צריך את המומנט של שלושת האזורים האלו. במיוחד של סגירה של משאבת המים כי אם אני אתפור אותו חזק מידי היא יכולה להישבר. ואם זה יהיה משוחרר מידי יש חשש שיכנס לי מים למערכת השמן.