אני חושב שמה שאתה מבקש נמצא גם בספר נהג (user manual) תחת כיוון ידית קלאצ׳.
לגביי הראשון לא יודע איפה יכול להיות.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
שלום לכולם,
אחרי שבוע של חיפושים ברשת, לא מצאתי את הSERVICE MANUAL של האופנוע שלי(Z250SL) שנת 2015.
אני צריך לדעת מה ממומנט שאני צריך לסגור איתו את:
1) אום משאבת מים.
2)ברגים של הקפיצים בקלאץ'.
3)האום שתופס את כל בית הקלאץ' במקום.
מצאתי ספרות של מק"טים של חלקים. מצאתי אתר שמוכר חלקים ושולח אותם בארץ במחיר טוב. עכשיו מה שנשאר זה למצוא איזה ידית מומנט אני צריך לקנות ולכמה לכוון אותה כדי שיצא נכון ולא יתווצר לי לחץ גבוהה מידי על האומים\ברגים ומצד שני שלא ישתחרר לי בזמן הנסיעה.
תודה.
נ.ב:
גם SERVICE MANUAL של NINJA 250SL שנת 2015, תופס.
אני חושב שמה שאתה מבקש נמצא גם בספר נהג (user manual) תחת כיוון ידית קלאצ׳.
לגביי הראשון לא יודע איפה יכול להיות.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצטער עכשיו שמתי לב לבקש שלך. סליחה שהטעתי אותך.
לא ערכתי את ההודעה כי לא מתאפשר לי לערוך
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הכל טוב![]()
באמת שקשה למצוא משהוא לאופנוע הזה. כאילו לא קיים.
נראה לי שיש פה את מה שאתה צריך:
https://drive.google.com/file/d/0BwmYWlzMWkPhdVcweWYtb05WYnc/edit
קלאץ' בעמוד 100
יש פה עוד אחד
http://www.kawasaki-techinfo.net/sho...me=&modelyear=
נערך לאחרונה על ידי duadi; 09-05-2016 בשעה 10:49.
יצא לי לראות כמה סירטונים של פירוק קלאץ' לנינגה 250. הקלאטץ שונה לגמרי ממה שיצא לי לראות ברחבי הרשת ולכן ספק שהמומנטים של ה נינגה 250 יעזרו לי. רק של ה250SL זהים לשלי.
הקלאץ נראה כך:
ברגים ארוכים. מידה 7 מ"מ. אחרי שאתה מוציא אותם הדיסק יוצא החוצה ומשחרר את הקפיצים, בנקודה זאת עדיין אין גישה לדיסקיות חיכוך. בישביל להגיע אליהם חובה לפתוח גם את האומ שנמצא באמצע, וזה משחרר את כל בית הקלאץ מהמקום גם כן.
עכשיו באופנוע הזה המכסה של הקלאץ מתחבר אליו גם הפילטר שמן וגם משאבת המים. בישביל להוריד את המכסה יש צורך גם לפרק את האום של משאבת המים. זה למה אני צריך את המומנט של שלושת האזורים האלו. במיוחד של סגירה של משאבת המים כי אם אני אתפור אותו חזק מידי היא יכולה להישבר. ואם זה יהיה משוחרר מידי יש חשש שיכנס לי מים למערכת השמן.
צודק לא אותו מנוע.
המשאבה בד"כ יוצאת עם הקייס - אחרי שהורדת את המכסה בתמונה שום דבר לא מחבר אותה אליו (וגם לא חייבם לפרק את 3 הברגים אפשר להוציא את הצינורות)
אם התייאשת מחיפוש הספר (service manual אתה מחפש) פשוט תסגור לאט ובזהירות אני בטוח שלא תחרוש שום הברגה.
אתה יכול למצוא באינטרנט מומנטים לפי איזה בורג לאיזה הברגה (פלדה לאלומיניום,פלדה לפלדה)
או לחלופין לנסות לברר עם היבואן.
בכל מקרה,אתה פתחת? תנסה להשתמש בזיכרון שרירים (לי זה עובד).
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
במידה ואתה לא מצליח למצוא את הספר , תעשה כמו שטריבל אמר לך , שאתה מרגיש שכבר יש התנגדות תן עוד רבע סיבוב ותעזוב את הבורג לנפשו. מעבר לזה אתה תשבור את הבורג.
איך מוסכניקים יודעים באיזה מומנט לסגור? (בהנחה שהם סוגרים במומנט כמו שצריך)
באוטודטה יש מידע גם לגבי אופנועים?
חפש את הספר של ה-GPX 250.
זה אותו מנוע.