מתי אתם נוסעים ולאן ? מה שתקח תלוי יותר באופי הרכיבה של שאר הקבוצה שאתה רוכב איתה
שלום
יוצאים לטיול באלפים האוסטרים וצפון איטליה בסתיו הקרוב, רוצה לרכב על CRUSER כמו KAWASAKI VN900 למשל, אבל בשל מעברי ההרים והפיתולים הרבים , האם אסתדר עם הרכיבה בתנאים שציינתי, או כדאי ללכת על TOURING כמו ה - BMW 1200 GS ?
מתי אתם נוסעים ולאן ? מה שתקח תלוי יותר באופי הרכיבה של שאר הקבוצה שאתה רוכב איתה
בספטמבר 2016 ממינכן לצפון איטליה וחזרה
השאלה העקרונית היא האם cruzer יתמודד עם רכיבה בכבישי האלפים בצורה שלא יגרום לי ולעצמו קשיים
אין שום בעיה! אם זה סגנון הרכיבה שאתה אוהב.
מבחינה בטיחותית הקרוזרים נמוכים ומשרים הרגשת ביטחון, את ההרפינים הרבים תעשה פחות או יותר במהירות של רכב משפחתי אבל כל אחד והעדפות שלו.
לי אישית לרכב על קרוזר באלפים זה ביזבוז של אספלט טוב.
רכבתי גם על bmw gs עשרות אלפי ק'מ וכיום על קרוזר.
אם היית שואל אותי לטיול של סרפנטינות עליות מורדות הייתי בוחר בבווארי ולא בקרוזר.
הקרוזר נמוך, משרה ביטחון טונות מומנט בסל'ד נמוך כמו לנהוג משאית. אבל אי אפשר להפליק אותו כמו את הבווארי ולפעמים זה גורע מהתענוג.
הכיסא עשוי להיות פחות נוח בקרוזר. ב ב.מוו הכיסא נוח ביותר.
אתה חייב לעצמך ישיבה על כל אחד מהאופנועים כדי להבין.
לסיכום : לטיול באלפים הייתי שוקל שוב את אופציית הבוקסר ולא הקרוזר.
תודה לכולם, אכן עזרתם לי להחליט מה לקחת איתי לטיול, גם חברי הקבוצה שלי הולכים לכיוון הגרמני עם ABS , עכשיו צריך להחליט F800GS או R1200 GS
1200 בלי להסס בכלל. המושב של ה-800 הוא עונש ברכיבות ארוכות, ומיגון הרוח לא משהו. אולי ה-800adv יותר טוב מהבחינה הזו - אין לי נסיון איתו.
הרבה יותר כיף לרכב שם עם 1200.
חברים, שאלה נוספת:
אחד מחברי הקבוצה שלי בעל רישיון A1 , מה נפח מקסימלי שיוכל לרכב במערב אירופה ע"פ החוק ?
חג שמח לכולם
שים לב לכמות המזוודות שאיתו מגיע האופנוע ומקום לציוד.
אני רכבתי בפירנאיים עם BMW והיה מצוין
לדעתי אין הבדל גדול בין האלפים לפיראניים.
י
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
48 כח סוס לא שזה משנה הרבה, בכל מקרה ברמת הרשיון הזאת לרוב תמצא את אופנועי ה500 של הונדה