התקציב בעייתי אבל לנסוע 3 פעמים בשבוע ככה על 125 יהרוג אותך או את האופנוע תוך לא הרבה זמן.
250 יבצע את המשימה, אבל זה יעלה לך לא מעט בטיפולים
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
אני מתלבט בין הקטנועים "המנהלים" בנפח 125 250
תקציב 12 אלף
הכי החשוב לי זה חסכון בדלק ואמינות
125 יכול לעשות את הנסיעה ב90 קמש ?
או שעדיף כבר 250 ?
הנסיעות הן בבין עירוני
התדירות היא 3 פעמים בשבוע .
התקציב בעייתי אבל לנסוע 3 פעמים בשבוע ככה על 125 יהרוג אותך או את האופנוע תוך לא הרבה זמן.
250 יבצע את המשימה, אבל זה יעלה לך לא מעט בטיפולים
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
בעייתי גם ל 250, עדיפות ל 400 אבל התקציב נמוך מאוד...
Tracer 900
480 בשבוע זה רצח לרוכב ולכיס.
חסכוני מאוד זה הונדה PCX (עושה סביב 1:40!!),אבל המהירות הסופית שלו היא בקירוב השיוט שציינת.
250 ישתה לך את הכיס,צריכת דלק ממוצעת 1:23 ומטה ואחזקה דיי יקרה בהתחשב בקילומטראז'.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 13-05-2016 בשעה 10:08.
חיסכון בדלק זה הדבר האחרון שאתה צריך להתחשב בו.
זה ממש כמו להקשיב למישהו שפירק מנוע ומייעץ לך פה בפורום.
מהפיתום
גם לא רכבתי בשטח
ולא פירקתי מחשב
ולא החזקתי מברג
ולא ניקזתי שמן לחבית
והכל בעצמי
לפות"ש, רד מה125. לא מתאים לנסיעות כאלה, סתם יבאס לך את התחת. לך על הXEVO250, טיפולים פעם ב5K, זה יוצא בערך 1000 שקל לטיפול. אתה עושה בערך 25K בשנה אז 5 טיפולים שזה כ5K שקל בשנה שזה ממש ממש סביר ביחס לנסועה שלך.
בקילומטרז' כזה אני מניח שהבלאי יהיה גבוה יותר מה שאומר ש5000₪ זה מינימום של המינימום, בטח בהנחה ומדובר בכלי יד שנייה.
Xevo 250 , צורך 1:30 ברכיבה רגועה גם בכביש מהיר .
רכבתי עם שלי לתקופה מסויימת 70 ק"מ לכל כיון, כל יום. מהירות 100-120, צריכת דלק כמו שציינתי.
עד כמה שהכלי הזה נוח, זה לא היה נוח. (אפילו שהגבהתי את מגן הרוח ), זה מתכון להאיץ טיפולים.
מעבר לזה, הכלי עמד במשימה בכבוד.
כמו שכתבו כאן לפניי- כדאי להוריד מהפרק את ה125 ולהתמקד ב250. הXEVO יכול להיות אופציה טובה, אם כי הייתי ממליץ לך לבדוק גם לגבי הS3 250. כלי מאוד אמין שלא ישלח אותך למוסך כל שני וחמישי. בכל מקרה, לא לקנות לפני שתעשה נסיעת מבחן ותרגיש את הכלי בעצמך.
בהצלחה אחי
תודה על התגובות
אני בעניין של ה125 רשיון יותר זול וביטוח
הקטנוע בקושי יסע רוב השבוע יחנה בתחנת רכבת .
ונסיעה אחת של 160 קמ פעם בשבוע בסוף שבוע . ולא 3 פעמים בשבוע .
טיפולים אני יכול לעשות לבד.
אני אעדכן מה יהיה![]()
אין הבדל במחיר ביטוח בין 125 ל249
מה שהוא אמר..
אם זה הנסיעות שלך אז אפשרי בהחלט (לא יהיה כיף, כן?) על 125. קח בחשבון מהירות שיוט אמיתית 75-80.
אבל למה? אם גם ככה אתה עושה טיפולים לבד אז איז סיבה בכלל יש שתעדיף 125? בשביל רישיון יותר זול זה כמעט לא פונקציה כי אתה בכל מקרה תשדרג אחרי כמה זמן ואז יצא לך יותר יקר מלעשות עכשיו רישיון יותר גדול (וזה גם ככה די גרושים תכל'ס במונחים יחסיים.. כאילו מה ההבדל 500,800 שקל?)