ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
שרשרת תזמון היא שרשרת שמחברת בין הגל ארכובה לגל זיזים (חלקים בתוך המנוע).
באופנועים מהסוג שלך השרשרת ולפעמים גם הגלגלי שיניים שלה מוחלפים כחלק מטיפול שוטף (בניגוד לאופנוע לא תחרותי - לעיתים אף פעם).
השרשרת אחראית על התזמון,אם השרשרת נגזרת או קופצת שן המנוע נהרס ברגע חשוב להחליף אותה אבל אין קשר לבעיה שלך.
זה שיש כיבוי כללי - גם סקאלה וגם מנוע מעיד על בעיית חיבור של החיווט למצבר,לסוויץ' וכו,אתה צריך לאתר מה גורם למצבר להתנתק.
שים לב שזה WRF, כן? למיטב זכרוני אין לו סוויצ' ויש לו חשמל רק כשהאופנוע מונע, ככה שאם הוא כבה בסל"ד גבוה מכל סיבה שהיא, גם הסקאלה, מן הסתם, תתנתק.

מה שמוזר זה שהוא כבה מיד ברגע שעולים לסל"ד גבוה.
האופנוע עושה את זה כל פעם? באותו סל"ד בערך?

אם כן, לא הייתי שולל לא קרבורטור ולא שסתומים.