היי, אני מנסה להזמין חלקים מחו"ל לאופנוע, ואני מתחיל להרגיש שקורה פה משהו מסריח מאחורי הקלעים שאני כנראה לא מודע אליו ואולי חלק מכם כן.
הזמנתי מאתר שני פיירינגים לER6-N,אחרי שבוע הבנתי שאני צריך גם מיכל עיבוי, אז ניסיתי לדבר עם האתר, שיוסיפו להזמנה, כשהם חזרו אלי זה מה שקיבלתי בתשובה:

I looked into you order for you and*unfortunately it looks like we are not authorized to get either of your parts on the order from Kawasaki. So we had already cancelled the order and sent you a emial to let you know. Sorry you did not get that but the order has been cancelled and payment voided.


שאלתי אותם, מה זה אומר שאני לא מאושר, אין תגובה, מתחמקים.
התחלתי לחשוד קצת וחיפשתי אתר אחר, מצאתי, הזמנתי מחדש, את שלושת החלקים, והיום פתאום, בלי שום הודעה מראש, אני מקבל החזר כספי חלקי מהם, אני נכנס לבדוק, מסתבר שהם החזירו לי כסף בדיוק על שני הפיירינגים, אבל על המיכל עיבוי והמשלוח לא, כששאלתי אותם מה הולך עם ההזמנה, ולמה קיבלתי פתאום זיכוי, כל מה שקיבלתי מהם בתשובה זה:


Hello,
I would be happy to assist you with your request. I was able to locate your order. Your order has already shipped via USPS.


שום התייחסות למה ששאלתי, שום הסבר ללמה החזירו כסף.
ואפשר לראות בדף מעקב של ההזמנה שהחלקים קיימים, שהם יכולים להזמין אותם:

https://www.partzilla.com/index.php?...F7CFEDDF88B508

השאלה שלי זה האם זה מטרו שעושה את זה? זה משהו נפוץ שאני פשוט עוד לא מודע אליו? הכל מרגיש ממש שיידי, ואם זה מטרו, אז למה חלקים מסוימים כן ואחרים לא? הזמנתי גם פקק מקורי של קוואסאקי לרדיאטור לפני חודש, הגיע בלי בעיה.

מה קורה פה?