יש 3 אפשרויות:
1) אין לך מזל וקיבלת מיישר חלופי דפוק. ייתכן, במיוחד אם זה מיישר משומש מאיזה כלי אחר או מיישר לא מתאים.
2) יוצא מתח גבוה מדי בסל"ד גבוה מהסלילים, מה ששורף את המיישר.
3) אם יש לך חיבור מצת ואתה מחבר אליו משהו - יש סיכוי שנוצר לך עומס גבוה מדי, מה שמחמם את המיישר, ואם הוא גם מחובר במקום לא טוב \ לא מקורי ולא מתאוורר, אז זה עוזר לו להישרף יותר מהר.
אפשרות ראשונה היא סבירה, אבל גם שתי האחרות קיימות. היה מומלץ לבדוק מתח מהסלילים בסל"ד גבוה כדי לדעת שהוא בטווח התקין, אחרי החלפת המיישר, כדי לפסול אפשרות של מיישר שנשרף כתוצאה ממשהו אחר ולא בגלל שהוא פשוט סיים את חייו.