כותרת*
כותרת*
בעד:
מונע נזק לפלסטיקה ועוד כל מיני חלקים של האופנוע בהחלקה.
מונע נזק לגוף שנמעך מתחת לאופנוע בהחלקה.
נגד:
פעם בירח כחול יכול לפגוע במשהו ולהיתפס עליו ולגרום לעיקום שלדה (הסטטיסטיקה שלי מומצאת).
איזה אופנוע?
אין דבר כואב יותר מבחינתי זה לראות שריטה בפריינג שנגרמה עקב נפילה/החלקה שהשריטה/שפשופים היו יכולים להימנע באמצעות סליידר.
אולם שמעתי על מקרים(לא ראיתי) שהסליידר יכול לגרום בהחלקה לנזק בשלדה ואז במקום נזק של אלפי שקלים של צביעת פיירנג/החלפת פיירנג עברנו לטוטאלוס באופנוע.
אני אישית בכל האופנועים שלי בחרתי לשים סליידרים מהמחשבה שלי זה לא יקרה.
פות"ש לשיקולך.
לא שידוע לי, סליידר נחשב כאביזר בטיחות ואם חניות בארץ מוכרות אותו ואף המכס מאשר את החבילות בלי בקשת אישורים מיוחדים חברות הביטוח לא יכולות לבוא ולטעון דבר כזה.
אחרי סקירה קצרה ראיתי שיש הגנות לכל דבר (מזלג קדמי/מזלג אחרוי/מנוע/רדיאטור/קצה ידיות)
זה לא נגמר
אחרי שאתה שם את כל ההגנות אתה מקבל מכונית.
בגדול אין ממש סיבה אובייקטיבית מעבר לאסטטית/ אוירודינמית (תלוי נסיבות) מדוע לא להתקין. השאלה איזה סליידרים חשבת להתקין? באיזה מיקום של האופנוע ולהיכן באופנוע ואיך יחובר (הברגה, קדיחה...) ?
כיום יש פתרונות שלא גורעות במראה לדוגמא:
http://www.ebay.com/itm/Genuine-Yama...3D182080776664
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 22-05-2016 בשעה 18:49.
על פניו ובמקרה של ה-R3 וככל ולא רוצים לקדוח. הייתי ממליץ להתחיל בסליידרים ייעודיים של R&G ולחזק במידה ויש תקציב (או בעתיד) גם בסליידרים תואמים למזלג והסווינגארם ואף מיגון למנוע והגריפים. כך תוכל לאורך זמן למגן את האופנוע במיגונים תואמים בהתאם למצב הפיננסי הנתון.
http://www.rg-racing.com/browsebike/Yamaha/YZF-R3
כמובן שיש מותגים נוספים אך הם מוגבלים מבחינת היקף האבזור ל R3 או שהם אוניברסליים ועשויים לדרוש התאמה זו או אחרת אשר עשויים להיות כרוכים בהוצאה כספית.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 22-05-2016 בשעה 20:56.