בזמנו עברתי על הפרקים שמסבירים את פעולת הווריאטור (של ד"ר משהו..)
לפי מה שהבנתי, לא תוכל להוציא מהקטנוע שלך יותר מזה.
מהנדסי ימאהה עשו את החישובים שלהם כדי להגיע לאיזון בין המהירות הסופית למהירות "פתיחה"..
בכל קיט שלא תיקח, המשחק יהיה תמיד לצד זה או אחר על חשבון הצד השני..
כמובן שהקיט המקורי הוא העדפת היצרן על מנת לשמור על אורך חיי הקטנוע..
אגב, יש פתרון אחר, מדבקות לחץ..


 
			
			 יחסי העברה וווריאטור XMAX 250
 יחסי העברה וווריאטור XMAX 250
				 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה נכתב במקור על ידי dudybou
 נכתב במקור על ידי dudybou
					
