תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: מדוע משתמשים בצמיגים דייגונלים באופנועי כביש

צפייה משולבת

  1. #1

    מדוע משתמשים בצמיגים דייגונלים באופנועי כביש

    מקריאה באינטרנט. עולה כי צמיגים רדאליים נותנים אחיזת כביש ויציבות טובות יותר מצמיגים דייגונלים. לא ברור אם כן למה בדו גלגלי, שלעניין היציבות והאחיזה חשיבות עליונה, מתקינים צמיגים דייגונלים.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ברוב הדו"ג היום מותקנים צמיגי רדיאליים. צמיגים דיאגונליים נשארו רק בחלק מהכלים, בעיקר איפה שיש צמיגים צרים יחסית שם קשה יותר לעשות צמיג רדיאלי כי (למיטב זכרוני) דפנות הצמיג בצמיגים רדיאליים לא קשיחות כמו בצמיג דיאגונלי ובצמיגים צרים הדופן יוצאת דקה/גבוהה מידי ולא מחזיקה עומס מספק.

    ברוב המוחלט של האופנועים עם צמיגים במידות 110 ומעלה מקדימה ו140 ומעלה מאחורה כבר יש צמיגים רדיאליים.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ממה שאני מכיר, את הצמיגים האלה אפשר למצוא בעיקר בגלגל הקידמי אצל צ'ופרים מוגזמים (גדולים ודקיקים). ששם עניין היציבות והאחיזה הם לא בראש סולם העדיפויות, אם בכלל...

  5. #5
    יש לנו בעבודה גוימקס שהגיע מהחברה עם צמיגים דייגונלים, יש לי er 5 במידות צמיגים של 110 קדימה ו 130 מאחור. נמכרים לאופנוע גם דייגונלים וגם רדיאליים, כך שההסברים שעלו כאן לא ניראים לי משכנעים. אני מניח שיש סיבה טובה למה מתקינים צמיגים דייגונלים באופנוע.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי רבשרשר צפיה בהודעה
    יש לנו בעבודה גוימקס שהגיע מהחברה עם צמיגים דייגונלים, יש לי er 5 במידות צמיגים של 110 קדימה ו 130 מאחור. נמכרים לאופנוע גם דייגונלים וגם רדיאליים, כך שההסברים שעלו כאן לא ניראים לי משכנעים. אני מניח שיש סיבה טובה למה מתקינים צמיגים דייגונלים באופנוע.
    הם זולים יותר, לרוב עמידים יותר לשחיקה, וקשיחים יותר מה שעוזר לעשות צמיג קשיח מספיק במידות מסויימות.

  7. #7
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    בעולם הרכב, צמיגים רדיאלים הם עניין עתיק יומין. בדו"ג הם הגיעו מאוחר יותר משתי סיבות עיקריות. הראשונה, מבנה הצמיג באופנוע קמור יצר קשיים בהנדסה וביצור של צמיג קמור רדיאלי. השנייה, עלויות יצור. צמיג רדיאלי לאופנוע יקר אבסולוטית בעולם הרכב. וכמובן יקר הרבה יותר מצמיג דיאגונלי במידות דומות.
    היתרון העיקרי, פרט למחיר, בצמיג דיאגונלי הוא חוזק הדופן. בשטח זה יתרון משמעותי בכביש לא ממש. החסרון העיקרי נובע ממבנה הצמיג שמקנה קשיחות יחסית וגורם ליצור חום פנימי מוגבר.
    התחום היחידי בו צמיגים דיאגונלים אינם נעלמים הוא טרקטורים וצמ"ה בהם לחסרונות אין משמעות וחוזק הצמיג הוא קריטי.

    אז בעצם, הסיבה העיקרית שבגינה מתקינים היום צמיד דיאגונלי על דו"ג שנע על אספלט היא עלות הצמיג.

    איללכא...וסובבו בגז

אשכולות דומים

  1. שאלה: באיזה סוג נורה אתם משתמשים
    על ידי GMX בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 17-04-2016, 13:31
  2. הצתה באופנועי שטח
    על ידי TooLy בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 22:28
  3. איך משתמשים בדבר הזה?
    על ידי אברי בפורום אוף טופיק
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 07-02-2016, 18:29
  4. המשטרה מצטיידת באופנועי סופרמוטו עבור השוטרים
    על ידי SM26 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-10-2015, 02:05
  5. בקרות באופנועי שטח - עכשיו גם סוזוקי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 14:48

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO