אנפילד מעניין אותך?
מכיר אחד למכירה בטווח היותר נמוך של התקציב שלך
שלומות רוכבים ורוכבות. התפנתה לי פינה שקטה במחסן שאני רוצה למלא באופנוע פרוייקט, הרעיון הוא לקחת אופנוע, לפרק לרמת שלדה ולהרכיב בחזרה בחלקים חדשים/מחודשים. היות ויש לי את כל הכלים הנדרשים, זוג ידיים שאחת מהן ימנית למהדרין, וגישה לטבילה לצביעה של חלקי אלומיניום אני מעריך כי הפרויקט לא יהיה קשה מדי. חשבתי על 2 מועמדים בולטים הGS של סוזוקי גרסת E או הER-5 של קוואסאקי.
למה אני נוטה לכיוון הסוזוקי
*פשוט לטיפול עצמי, שפע של חלקים בארץ ובחו"ל
*בלם דיסק אחורי בניגוד לקוואסאקי
*קירור אוויר - פחות מערכת להתעסק איתה, שוב בניגוד לקוואסאקי
*עושה לי את זה יותר.
*שימשתי כעוזר פעמיים ב"מנוע עליון" לסוזוקי הנ"ל.
חשוב לציין שזהו אינו כלי התחבורה שלי לכן אין לי בעיה להשבית עד הגעת חלקים/לעבוד בכיף שלי בלי לחץ
מחשבות? אם יש אופנועים שלא חשבתי עליהם בטווח מחירים שכזה (5K-10K) אשמח להצעות.
תודה
אנפילד מעניין אותך?
מכיר אחד למכירה בטווח היותר נמוך של התקציב שלך
פרטים? בעיקרון פחות מתחבר אבל כל מקרה לגופו
בתלות בהגדרה שלך ל"רמת הבורג" תקצה בין 5 ל 15 אלף שקל, בנוסף למחיר האופנוע, לעלות הפרוייקט.
תתפלא כמה מהר מצטברות פה עלויות.
מודע לנושא. לא קונה כי זה זול. קונה כי רוצה פרויקט.
הייתי מפלטר ביד2 לפי נפח מעל 500 ומחיר בין 100 לתקרת תקציב הקנייה שלך. בחיפוש ראשון ראיתי שם דם GPZ ו-DR650 שיכולים לעניין.
יש לי כבר משהו לשטח, GPZ... פיירינג עושה לי רע. עשו פעם GPZ נייקד? זה ישים?
מה הבעיה עם GPZ?
כלום,מנוע אמין והשאר לא חשוב.
פלסטיקה הצידה,דיסק בהיכון.
אני רק שאלה..אם יש ידיים טובות,מקום,כלים וגם קצת נסיון למה ללכת על אופנועי בררה כאלה?
מחפש פרויקט - לך על אופנוע אספנות מעניין, קח דו"ש ישן תהפוך לסקרמבלר, יש מלא מלא מה לעשות
תחפור קצת ברשת ותראה מה אנשים עושים עם אופנועים ישנים
Bikexif למשל