אני מאמין שיש לך יותר ידע וניסיון ממני, בעיקר בתור עובד מוסך, ואקח את מילתך בקשר לפיירינג. טוב ללמוד.
לא לא הסכמתי עם moshmosh, פשוט הסברתי שהונדה בנתה את משפחת ה500 בתור כלים למתחילים (עזוב מה הולך בישראל. בשאר העולם המערבי זה למתחילים) ולכן הם לא נותנים ביצועים מטורפים שמישהוא חדש לא יוכל להתמודד איתם. שיהייה על מה לצבור ניסיון. בטוח שכשאגדיל לA וארכב על כלים יותר רציניים, אשנה את דעתי לגבי ה500. אבל עד אז...
הדעות שלי לגבי KTM באות מכמה מוסכים (5 במספר מדויק) שאמרו אותו הדבר לגבי אמינותם, ואותו רוכב שהזכרתי עם הסופרדיוק. אבל כמו שאמרתי לגביו, זה תלוי איך הוא מטפל בכלי שלו. אם אתה עבדת במוסך של KTM, אז אני אקח את המילה שלך שהם כן. כי עבדת עם הכלים במקום להתרחק מהם בגלל שם רע. זה גם מוזר קצת שחברה כמו KTM תהייה לא אמינה עד כדי שמוסכים ידברו עליה כך. אחרי הכל זה לא איזה חיקוי סיני BTM. אבל מה אני יודע? רק מה ששומע מבעלי מקצוע. אז סילחה על הבורות לגביהם.


ציטוט ההודעה בתגובה
), וחיווי ההילוך לא מידי אלא לוקח לו שניה להתעדכן, ויכול להפריע לרכיבה חלקה ורצופה (אם מסתמכים על החיווי). זה כמובן עניין של הרגל, ומי שיש לו את הכלי בטח לא צריך את זה ויודע בדיוק מה קורה, כך שזה לא מפריע. הסל"ד גבוה, תמיד. המנוע לא אוהב סל"ד נמוך ומתחיל להיחנק מוקדם. בהשוואה ל500X שהוא מאוד סלחני, רק ב2500 מתחילים להרגיש חנק רציני ועדיין אפשר לתת מצערת ולצאת מזה. מוזר שלמנוע שעובד בסל"דים גבוהים, טווח המד די קצר. אם זיכרוני אינו מטעה (סיכוי גבוה שכן) אדום כבר ב8000.