עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: חוויות ממשפחת 500 של הונדה

  1. #16
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    אני מאמין שיש לך יותר ידע וניסיון ממני, בעיקר בתור עובד מוסך, ואקח את מילתך בקשר לפיירינג. טוב ללמוד.
    לא לא הסכמתי עם moshmosh, פשוט הסברתי שהונדה בנתה את משפחת ה500 בתור כלים למתחילים (עזוב מה הולך בישראל. בשאר העולם המערבי זה למתחילים) ולכן הם לא נותנים ביצועים מטורפים שמישהוא חדש לא יוכל להתמודד איתם. שיהייה על מה לצבור ניסיון. בטוח שכשאגדיל לA וארכב על כלים יותר רציניים, אשנה את דעתי לגבי ה500. אבל עד אז...
    הדעות שלי לגבי KTM באות מכמה מוסכים (5 במספר מדויק) שאמרו אותו הדבר לגבי אמינותם, ואותו רוכב שהזכרתי עם הסופרדיוק. אבל כמו שאמרתי לגביו, זה תלוי איך הוא מטפל בכלי שלו. אם אתה עבדת במוסך של KTM, אז אני אקח את המילה שלך שהם כן. כי עבדת עם הכלים במקום להתרחק מהם בגלל שם רע. זה גם מוזר קצת שחברה כמו KTM תהייה לא אמינה עד כדי שמוסכים ידברו עליה כך. אחרי הכל זה לא איזה חיקוי סיני BTM. אבל מה אני יודע? רק מה ששומע מבעלי מקצוע. אז סילחה על הבורות לגביהם.

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    זה פחות עניין של כמה הספק יש לכלי
    יותר עניין של איך הוא מרגיש ומה הוא משדר לך
    הרבה יותר חשובים מההספק של המנוע שלך הם הבולמים, הבלמים והצמיגים.... מה שמבדיל את הקטגוריה הזאת מכלים רמה אחת מעל זה בדיוק המאפיינים האלה
    ככל שהבולמים טובים יותר ומותאמים יותר לרוכב... ככל שהבלמים יהיו טובים יותר הם ישתלו את האופנוע מהר יותר ובצורה חלקה יותר... האופנוע יהיה יציב יותר וישדר לך יותר בטחון גם כשתלחץ אותו
    לפי דעתי זה פשוט עניין של להכיר את הכלי, לדעת לצפות את התגובות שלו בכל קשת המצבים שאתה נקלע אליהם, ובשביל זה צריך לבלות במגרש עם הכלי....
    אני מאמין שאם יש לך מספיק שכל לדעת איפה לשים סוף לאגו אפשר להתמודד עם כל כלי
    אני עליתי על פייזר 1000 אחרי נגיד.. שבועיים נסיון עם קאווסאקי 500... ואני כאן..... וגם האופנוע


    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  3. #18
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    כל עוד לא תרכב על כלי גם A1 אך לא מצועצע אתה פשוט תילחם עם הדעה הזו לגבי הCB.

    נתחיל עם זה כך, סע לעופר אבניר, תבקש נסיעת מבחן על וי סטרום 650 מוגבל, לכאורה מדובר בכלי שמתאים גם למתחילים, אחרי זה אשמח לשמוע את דעתך.

    חשוב לי לחדד נושא, הבעיה כאן היא לא רק הכח, אם רציתי כח הייתי משאיר את הלטרים שהיו לי, כמובן שבויסטרום תמצא הרבה יותר מנוע מאשר זה של הCB אך לא משהו מטורף כמו בנדיט 1200 , פייזר 1000 וכו.., אך אני מדבר כאן על נושא אחר לגמרי, כמו תפעול האופנוע, המצמד,תגובת המנוע, גמישות המנוע, היציבות של הכלי, תנסה לשייט במהירות גבוה ולקחת כמה פניות, הגיר החלק, נוחות הישיבה והתנוחה, פשוט אין מה להשוות.

    אני בשלב כרגע שלא מחפש אופנוע של אטרף בסופ"ש, אלא רק כלי כייפי להתנייד איתו, וכן חיפשתי כלי חסכוני כמו הCB, אך אחרי נסיעת מבחן עליו, הבנתי שמדובר בכלי מצועצע שדומה יותר להתנהגות ותנוחת קטנוע עם הילוכים אך בלי בגאג', אפילו הNC הרגיש לי הרבה יותר אופנוע מהCB הזה.

  4. #19
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    נתחיל עם זה כך, סע לעופר אבניר, תבקש נסיעת מבחן על וי סטרום 650 מוגבל
    לוקח לתשומת ליבי. הזמנתי נסיעת מבחן על הויסטרום 650 המוגבל. ועל הדיוק 690 (מוגבל לA1).

  5. #20
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    קיבלתי טלפון גם מעופר אבניר וגם מKTM.
    לעופר אבניר כלל אין נסיעות מבחן על הויסטרום המוגבל. ואין תאריך מתי ואם בכלל יהיה.
    KTM כרגע אין נסיעות על הדיוק המוגבל, אבל בשבועות הקרובים יהיה וביקשתי לרשום אותי מוקדם.
    נראה איך יהיה.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    60
    ציטוט נכתב במקור על ידי oradul צפיה בהודעה
    קיבלתי טלפון גם מעופר אבניר וגם מKTM.
    לעופר אבניר כלל אין נסיעות מבחן על הויסטרום המוגבל. ואין תאריך מתי ואם בכלל יהיה.
    KTM כרגע אין נסיעות על הדיוק המוגבל, אבל בשבועות הקרובים יהיה וביקשתי לרשום אותי מוקדם.
    נראה איך יהיה.
    תעדכן איך היה

  7. #22
    Member הסמל האישי של oradul
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    32°06'57.7"N 34°56'20.5"E
    הודעות
    406
    הדיוק 690:
    אז לאחר זמן ארוך של המתנה, הגיע היום של הדיוק 690.
    באתי לסוכנות וקיבלתי בשורות רעות. תקלה של הסוכנות, הדיוק 690 2016 לא היה בסוכנות לנסיעת המבחן (לא אפרט מה קרה ומי אשם, זה לא לפה או לעכשיו).
    הציעו אלטרנטיבה, במקום היה דיוק 690 2014 מטרייד איו שעשו לא מזמן. ציך לציין שדגם 2016 כמעט ואינו אותו הכלי (כפי שנפרט עלי מטר של שינויים שבוצעו ב2016) כמו 2014, וזה לא מעביר את מה שהדגם החדש מביא עימו. יכולתי לקחת לסיבוב את הסופרמוטו החדש (אפילו לא סיימו הרצה), אבל זה משהו אחר.
    לא התכוונתי לצאת בידיים ריקות, ולפחות "להרגיש" מה זה הדיוק. שמו לוחית מבחן, והסוכן הצטרף לנסיעה (בגלל שזה לא כלי שמוצא לנסיעות, הוא חויב לבוא גם).
    הנסיעה הייתה קצרה מאוד, אולי 15-20 דקות. לא מספיק זמן כדי באמת להרגיש, אבל זה מה שיש כשאתה במצב כזה. הזמן המוגבל הזה בשילוב כלי שמיועד למכירה, מנע ממני לבחון את הביצועים שלו. גם לא תרם שאנחנו בלב תל אביב ואני לא רגיל לתנוחה של הדיוק.
    לשבת עליו היה מוזר. המושב נועל אותך במקום ע"י מיכל הדלק ומושב מורכב גבוה. אין לאן לזוז, לא קדימה ולא אחורה. מצד אחד זה טוב שאי אפשר להחליק, מצד שני יש אנשים שלא יתאים להם. לי זה דווקא היה סבבה. הישיבה הינה מקדימה, ההרגשה שהגלגל מתחתיך. לוקח זמן להתרגל לזה, לא הרבה, לקראת סוף הרכיבה כבר הרגשתי בנוח עליו.
    מיכל הדלק מעוצב כך שהוא צר היכן שהרגליים מונחות ויוצר קן ישר עם המושב, זה מאפשר אחיזה נוחה וחזקה אשר תורמת לתחושת הביטחון.
    מיקום הרגליות והדוושות יוצרות זווית קהה שהייתה לי מוזרה כמישהוא שבא מה500X, אבל זה לא מורגש לאחר 2 דקות של רכיבה. דוושת ההילוכים לאומת זאת, יקח זמן להתרגל לזה. ההילוכים של הונדה הם TACTILE, צריך להפעיל מעט כוח עם הרגל בשביל להעביר הילוכים ומרגישים שהעברת הילוך. יש "קליק" ורגש כשמעבירים. זה גם הרבה יותר נוח בשביל למצוא את ההילוך הנטרלי. ולא צריך חיווי הילוכים כי אפשר לספור אותם. בדיוק זו תיבה הידראולית. אם לא היה חיווי הילוך, לא הייתי יודע באיזה הילוך אני, האם זה העביר הילוך והאם זה שילב כמו שצריך או שיקפוץ לי הילוך. העברת ההילוכים כל כך חלקה שלא מרגישים את זה (לפחות שימו "קליק" ברמקול קטן שנדע ), וחיווי ההילוך לא מידי אלא לוקח לו שניה להתעדכן, ויכול להפריע לרכיבה חלקה ורצופה (אם מסתמכים על החיווי). זה כמובן עניין של הרגל, ומי שיש לו את הכלי בטח לא צריך את זה ויודע בדיוק מה קורה, כך שזה לא מפריע. הסל"ד גבוה, תמיד. המנוע לא אוהב סל"ד נמוך ומתחיל להיחנק מוקדם. בהשוואה ל500X שהוא מאוד סלחני, רק ב2500 מתחילים להרגיש חנק רציני ועדיין אפשר לתת מצערת ולצאת מזה. מוזר שלמנוע שעובד בסל"דים גבוהים, טווח המד די קצר. אם זיכרוני אינו מטעה (סיכוי גבוה שכן) אדום כבר ב8000.
    כוח: כוח יש לו for days. סיבוב מצערת יותר מעדין נותן לך מה שביקשת. לעשות איתו wheelie זה בקטנה (לא שעשיתי כי הכלי לא יועד למבחן ואני לא רגיל אליו. מה גם שמעולם לא עשיתי את זה אז בטח שלא במבחן), לא כמו במנוע הרגוע של ה500 של הונדה. פה קל מאוד להוציא סוסים. לא של500 אין כוח, יש וקל להוציא אותו, אבל זה כוח מתון שלא נותן לך בעיטה אם לא התכוננת אליו. בלהתכונן אני מכוון לא לשבת זקוף עם גוף רופף.
    הכידון בצורתו ומיקומו מזכיר מאוד את הכידון של ה500X וזה נתן לי תחושה מוכרת ושליטה טובה מההתחלה. אבל עם זאת הוא קצר יותר (כל הכלי קטן יותר) ונוח יותר לסינון והשתחלות בין מכוניות. משקולות הכידון שטוחות והידיות קצרות, אז לא מפחדים לפגוע בטעות במראה של איזו מאזדה עם מחירון מנופח (נשמע אישי, אבל מעולם לא הייתה לי מאזדה). דגם 2014 רועד, הרבה. נאמר לי שב2016 פתרו את העניין והביאו אותו לסטנדרט כביש כמו כולם. אה, וגם הגדילו את טווח הסל"ד ב500 לכל כיוון כך שהוא לא נחנק מוקדם כמו בקודמים. המוזיקה של האגזוז, גם עם המקורי, היא כמו גרגור של חתול על סטרואידים, ואני מתכוון לזה בדרך הטובה. שומעים אותו גם במהירויות גבוהות שלא ימסרו פה בגלל שזה היה בתוך העיר. תארו לעצמכם איך הוא ישמע עם אגזוז יעודי ללא משתיק קול ******. לא בטוח שכולם יאהבו את זה,אבל זה מה שמקבלים ממנוע עם צלינדר אחד בנפח 690 סמ"ק. אני לא זוכר כמה כ"ס יש לדגם 2014 (פחות מלדגם 2016), אבל דגם 2016 ניתן לקנות רק מוגבל ל47 לרישיון A1. זה עניין של משרד התחבורה, שבגלל זה גם האדוונצ'ר 1050 מוגבל ל47. משרד מיושן שלא יודע מה הולך בעולם כיום ופוגע בכולם.
    אז אם כבר דיברנו על הכוח והמנוע וגם הזכרנו מהירות, צריך גם לעצור מתישהו בשביל לבדוק אם אנחנו בכיוון הנכון. בשביל זה יש לו בולמי brambo. עושים עבודה ראויה לשמה. למרות שרגש הבלימה היה מועט, אולי בגלל המושב שנועל אותך במקום?! המשככים רכים וסופגים את כל מהמורות הכביש. כמישהוא עם ה500X בעל משככים נוקשים, זה היה שינוי מרענן. בדם 2016 הם גם ניתנים לכיון ידני (אבל רק בדגם R). לא אדבר על הפנל כי לא התעסקתי איתו. חוץ מלמצוא את חיווי ההילוכים. שעון הסל"ד הוא אנלוגי ואהבתי את זה מאוד. חבל שמד המהירות לא גם אנלודי. זה גם יותר נוח וגם נראה מגניב יותר לראות את החוגה נוסקת. לאומת פס פיקסלים וספרות קטנות על מסך צהוב.
    עד דגם 2016 לא היה מד דלק בדיוקים, רק נורת אזהרה. לקח להם יותר מידי זמן להבין שצריך את זה. זה אולי לא סוף העולם וניתן לחיות עם זה. אבל אם עכשיו עברת תחנת דלק ולאחר 500 מטרים נדלקה הנורה, אז יש לך עוד איזה 30 קילומטרים של נסיעה, אבל יכולת להמנע מזה אם היית רואה כמה יש ולא רק נורת אזהרה. פשוט עניין של פיצ'רים אשר עושים את החיים קלים יותר. ולמי שחושב לפתוח את פתח התדלוק ולהאיר פנינה, זה לא עובד עם כולם. יש דגמים שהפתח הוא לצינור מוביל למיכל ולא ישירות למיכל.
    וב2016 התצוגה צבעונית לאותן רכיבות בתוך המועדון, אתם יודעים, רייבים וכאלה.

    אני מקווה שלא שכחתי משהו, עצלנותי ניצחה ואני כותב את זה יומיים אחרי.

    אז חזרנו לסוכנות לדבר על הדברים האמיתיים. יש 2 תת דגמים, הרגיל והR. הR מוסיף מערכת אקרפוביץ' מלאה, משככים מתכוננים של ohlins צביאה יחודים ועוד כל מיני דברים.
    אם השאלה האם תוספת המחיר המשמעותית בין הרגים לR שווה את זה? אז התשובה חד משמעים (לדעתי) כן. אם תרצו להוסיף את מה שיש על R לרגיל מאוחר יותר, זה יעלה יותר מלקנות את הR, הרבה יותר. לR גם יש תוספץ של 1KW כ"ס, שזה 2 כ"ס. אך פה קבור האופנוע, בגדמי 2016 מוגבלים ל47 כ"ס ואין משהו אחר, אז מה שווה הR?
    התשובה ידועה למי שיודע. ומי שלא, שיעשה חיפוש קצר בגוגל. וזה נוגע גם לרגיל ולא רק לR.

    לסיכום: הדיוק כלי שונה מאוד משלי, ועכשיו הוא גם על הרדאר שלי ככלי ששווה התיחסות רבה כאשר אחליף את שלי כדי לעבור למשהו ספורטיבי.
    המחיר של הדגם הרגיל לא רחוק מהMT-07, אבל שבילי (בתוך אחד שה07 לא מתאים לו כלל) הדיוק הוא הבחירה המוחלטת מבין ה2.
    יקח לי זמן להתרגל אליו (בעיקר להילוכים הרכים האלה) אם אחליט לעבור אליו, אבל אני מאמין שהוא יהייה בחירה טוב.
    עד אז יש לי עוד קצת זמן ועוד מספר כלים שאני רוצה לבדוק, וגם אני רוצה לקבוע שוב והפעם על דגם 2016 כדי לדעת מה כלי "החדש" באמת מביא.

    סליחה על החפירה הענית הזאת, אבל רציתי לשים הכל על השולחן.

אשכולות דומים

  1. הרכיבה לבנטל 2016 - חוויות ותמונות
    על ידי shushu בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-04-2016, 03:29
  2. הונדה הורנט 2010
    על ידי omcorp בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-12-2015, 21:13
  3. מחפש הונדה vt750cשאדו
    על ידי דוד בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 16:52
  4. הונדה אינובה
    על ידי israelmg12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 12:32
  5. חוות דעת/חוויות על הדיוק 390
    על ידי Zef בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-07-2015, 16:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO