זה פחות עניין של כמה הספק יש לכלי
יותר עניין של איך הוא מרגיש ומה הוא משדר לך
הרבה יותר חשובים מההספק של המנוע שלך הם הבולמים, הבלמים והצמיגים.... מה שמבדיל את הקטגוריה הזאת מכלים רמה אחת מעל זה בדיוק המאפיינים האלה
ככל שהבולמים טובים יותר ומותאמים יותר לרוכב... ככל שהבלמים יהיו טובים יותר הם ישתלו את האופנוע מהר יותר ובצורה חלקה יותר... האופנוע יהיה יציב יותר וישדר לך יותר בטחון גם כשתלחץ אותו
לפי דעתי זה פשוט עניין של להכיר את הכלי, לדעת לצפות את התגובות שלו בכל קשת המצבים שאתה נקלע אליהם, ובשביל זה צריך לבלות במגרש עם הכלי....
אני מאמין שאם יש לך מספיק שכל לדעת איפה לשים סוף לאגו אפשר להתמודד עם כל כלי
אני עליתי על פייזר 1000 אחרי נגיד.. שבועיים נסיון עם קאווסאקי 500... ואני כאן..... וגם האופנוע
Sent from my LG-D802 using Tapatalk


ציטוט ההודעה בתגובה
), וחיווי ההילוך לא מידי אלא לוקח לו שניה להתעדכן, ויכול להפריע לרכיבה חלקה ורצופה (אם מסתמכים על החיווי). זה כמובן עניין של הרגל, ומי שיש לו את הכלי בטח לא צריך את זה ויודע בדיוק מה קורה, כך שזה לא מפריע. הסל"ד גבוה, תמיד. המנוע לא אוהב סל"ד נמוך ומתחיל להיחנק מוקדם. בהשוואה ל500X שהוא מאוד סלחני, רק ב2500 מתחילים להרגיש חנק רציני ועדיין אפשר לתת מצערת ולצאת מזה. מוזר שלמנוע שעובד בסל"דים גבוהים, טווח המד די קצר. אם זיכרוני אינו מטעה (סיכוי גבוה שכן) אדום כבר ב8000.