קשה לאבחן רעש מקריאה בפורום, אבל עפ"י התיאור של נסיבות הופעת התופעה - יכול להיו רעש של סנדלי סחיבה שמחליקים (ה"קלאץ'" של הקטנוע), במיוחד אם זה מלווה ברעידות קלות.
אהלן,
XEVO 250 2012 עם 40 אלף.
בתחילת נסיעה איטית ישנם רעשים מכיוון הואריאטור של קרקושים כאלה שנעלמים כשמושכים טיפה את המצערת והמהירות עולה.
בנוסף גם שמורידים מהגז באיזור ה20 30 קמ"ש ופותחים חזרה מצערת לאט שוב ישנם קרקושים שנעלמים לאחר משיכת המצערת טיפה.
מה שמתי לב שברגע שהמנוע קר (בתחילת נסיעה) הרעשים מורגשים יותר וברגע שחם (לאחר נסיעה) הם קצת פחות מורגשים.
אשמח לעזרתכם.
תודה מראש,
אורי.
קשה לאבחן רעש מקריאה בפורום, אבל עפ"י התיאור של נסיבות הופעת התופעה - יכול להיו רעש של סנדלי סחיבה שמחליקים (ה"קלאץ'" של הקטנוע), במיוחד אם זה מלווה ברעידות קלות.
אכן ישנן רעידות קלות.
מה עושים במצב כזה?
סוחבים עד הטיפול גדול הקרוב, או שפותחים ומשייפים את הסנדלים..
ומה קורה בטיפול הגדול הקרוב?
אז גם ככה פותחים להחליף רצועה ושאר ירקות..
את זה אני יודע. אך מה לגבי הרעשים? מה יגרום לפתרונם?
תודה!
הקרקושים בתחילת נסיעה זה שילוב של 2 בעיות - קלאץ' מחליק וחופש בגיר,זה דפקט מתוכנן של פיאג'יו בגלל החופש של הציר הראשי במיסב שלו.
שיוף יתן שקט זמני ואז יחזור, אם אתה רוצה רוצה פתרון לצמיתות תקנה גיר חדש ותחליף\תשפץ את המצמד.
מה זאת אומרת דפקט מתוכנן של פיאג׳יו?
יש סיבה להחליף גיר חוץ מהרעשים?