בטיפול הרצה למנוע מחליפים שמן ומסנן זה לא יכול לגרום לכלום.
תבדוק נזילות שמן וחפש בתוך הפרינג,200 מ"ל יכול להאגר שם.
היי,
לפני כחצי שנה רכשתי סיביאר 300 חדש מהסוכנות. הכלי עבר הרצה כפי שנדרש, טיפול 1000 אחרי הרצה ובקרוב טיפול 12000.
כל יום אני משתמש באופנוע, רוכב 90 ק"מ ביום (רוב הנסיעה ב- 8000-8500 סל"ד), וכמובן בודק את מפלס השמן לפני שאני יוצא.
במהלך ההרצה עד הטיפול עצמו המפלס לא השתנה בכלל. לאחר הטיפול ועד היום, אני מאבד כ- 200+ מ"ל ברכיבה מצטברת של 1000 ק"מ (סביבות שבועיים).
אחרי כמה אלפי ק"מ הלכתי למוסך המרכזי בשבח, והתעקשתי שיבדקו את העניין - לא מצאו כלום.
הנציג שהיה איתי והמנהל לא שיכנעו אותי ונתנו לי בקבוק שמן כ- "פיצוי", לא היו מסוגלים לפרט אודות הבדיקה. הדבר היחיד שהם היו לכאורה בטוחים בו זה שמדובר במנוע קטן ולכן הוא צורך שמן ברמה גבוהה.
את העניין שבמהלך ההרצה לא היה אובדן שמן, ורק אחרי הטיפול של ההרצה היה הם לא יכלו להסביר גם כן.
מספר דברים:
1. מדוע לא היה אובדן שמן בזמן ההרצה ורק אחרי הטיפול באופן די עקבי איבדתי כ- 200 מ"ל ל- 1000 ק"מ?
2. אני מודע לכך ששיוט בסל"ד גבוה צורך יותר שמן וזה בסדר, אבל זה סביר שאני משייט 75-80% מהסל"ד המירבי ברוב הנסיעה והאופנוע צורך כמות כזו?
3. כשהאופנוע עומד אין אובדן שמן כמובן, ולמען הסר ספק אני ממלא agip 15w-50 API SJ כפי שנדרש מהספר וכפי שיש במוסך המרכזי.
תודה.
בטיפול הרצה למנוע מחליפים שמן ומסנן זה לא יכול לגרום לכלום.
תבדוק נזילות שמן וחפש בתוך הפרינג,200 מ"ל יכול להאגר שם.
אם חיפשת טוב ואין סימני הזעות המנוע שורף שמן.
זה עניין של אחריות,מנוע "קטן" לא באמת צורך שמן ברמה ולא גבוהה,זה שטויות,ביחוד לא מנוע שהוא מקורר נוזל ולא תחרותי כמו שלך.
אתה לא אמור לשבור את הראש בכמה סלד נסעת. מנוע חדש כזה לא אמור לשרוף שמן. בטח לא כמות כזו שתרגיש.
תעשה בדיקה מדוקדקת של נזילות והזעות. תפרק את כל הפסלטיקה, ותעבור טוב טוב על המנוע וסביבתו
תעשה בדיקת שמן בתנאים זהים למשל אחרי רכיבה ותראה אם יש שינוי. לפעמים בדיקה יכולה לתת תוצאות מעט שונות בתנאים שונים
אם אל זה נבדק ועדיין יש איבוד שמן אז ככול הנראה המנוע שורף שמן בגלל חוסר אטימה בפנים. ביצעת הרצה כמו שצריך?
בכל מקרה תתעקש שיטפלו בזה במסגרת האחריות. קנית אופנוע חדש וזה לא צריך להיות נקודה. אם לא נותנים לך מענה תפנה ליבואן ישירות