אז ככה..
הכלי עבר כיוון שסטומים כמו שצריך היה מניע בנגיעה..
התחילה בריחה של שמן גם מה גומיות שמובילות את השסטומים וגם מהרינגים
החלפתי את שניהם כולל הבוכנה (כי כבר נפתח אז למה לא)..
אחרי שהכל הוחלף ונסגר הכלי הניע רגיל ואחרי בערך 3ליטר דלק התחיל בריחה של קומפרסיה..
ברמה שכש נוסעים בהילוך 5 אפילו ברגע שאתה עוזב גז ותופס קלאץ׳ נכבה הכלי
ז״א אם אין גז כלי כבוי
רואים הזעה על המנוע אבל ממש מזערית
לא ברמה שזה נראה שזה רק מזה..
לפני שכל זה נעשה הכלי היה בכיוון שסטומים מצויין.. אם אחרי ההחלפה של הבוכנה וכל היתר צריך לכוון שוב? האם זה הסיבה לקומפרסיה נמוכה?