תתחיל בלבדוק את המרווחים. אח"כ אתה צריך בדיקת לחץ הפוך כדי לדעת (או לפחות לנחש) מאיפה יש לך בריחה
אם הבעיה לא במרווח השסתומים אני מנחש שתצטרך לפתוח את המנוע שוב.....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אז ככה..
הכלי עבר כיוון שסטומים כמו שצריך היה מניע בנגיעה..
התחילה בריחה של שמן גם מה גומיות שמובילות את השסטומים וגם מהרינגים
החלפתי את שניהם כולל הבוכנה (כי כבר נפתח אז למה לא)..
אחרי שהכל הוחלף ונסגר הכלי הניע רגיל ואחרי בערך 3ליטר דלק התחיל בריחה של קומפרסיה..
ברמה שכש נוסעים בהילוך 5 אפילו ברגע שאתה עוזב גז ותופס קלאץ׳ נכבה הכלי
ז״א אם אין גז כלי כבוי
רואים הזעה על המנוע אבל ממש מזערית
לא ברמה שזה נראה שזה רק מזה..
לפני שכל זה נעשה הכלי היה בכיוון שסטומים מצויין.. אם אחרי ההחלפה של הבוכנה וכל היתר צריך לכוון שוב? האם זה הסיבה לקומפרסיה נמוכה?
תתחיל בלבדוק את המרווחים. אח"כ אתה צריך בדיקת לחץ הפוך כדי לדעת (או לפחות לנחש) מאיפה יש לך בריחה
אם הבעיה לא במרווח השסתומים אני מנחש שתצטרך לפתוח את המנוע שוב.....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
קודם כל הכל ייתכן
דבר שני, מה זה משנה מה יתכן? יש לך מצב נתון, תבדוק מהקל לחמור
מד עלים עולה 30 ש"ח בכל חנות כלים
אני כותב את זה כי נשמע כאילו כבר עשית בדיקת לחץ הפוך ואתה יודע בוודאות שיש לך בריחת קומפרסיה
ואם יש, אז ברור שאתה לא תפתח לראות מה מצב הבוכנה הצילינדר והרינגים בלי לבדוק מרווח שסתומים קודם, לא?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Meirson; 29-05-2016 בשעה 18:49.
תשמע, קודם כל בכיף, דבר שני, אני לא חושב שאני או כל מישהו אחר יכולים לייעץ לך על סמך ניחושים
אם אתה לא פוסל בעיית קומפרסיה הנושא יכול ללכת לכיוונים אחרים
שתי הבדיקות (שסתומים וקומפרסיה) פשוטות יחסית ולא מסובכות לביצוע ויתנו לך אינדיקציה טובה לגבי מה לעשות בהמשך
תתחיל לאט לאט, אל תילחץ, והכי חשוב אל תוציא כסף על חלפים מיותרים לפני שאבחנת את הבעיה
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
סבבה אנסה זאת מחר תודה!
Sent from my iPhone using Tapatalk