עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: פרויקט שיפוץ arilia rs50

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11

    פרויקט שיפוץ arilia rs50

    אז אחרי המון חיפושים מצאתי סוף סוף RS50 שלא מורדת מהכביש ויש ניירת בלי להיתכווח על מחיר ישר קניתי.
    כמו כל אופנוע שעומד הרבה שנים (עמד 8 שנים בגניה) חייב לעבור ישור קו קטן או גדול, אז גם התחלתי שיפוץ
    אז מתחילים בפירוק, מצטער אבל תמונות מלפני


    כמו בכל אופנוע ישן ששיחקו בו הרבה היה חסר המון חלקים אז לא היה ברירה וקניתי עוד RS לחלקים ועל הדרך מצאתי גם GPR50 אז קניתי גם




    אז פירקתי את כל האופנוע עד שנישאר רק שילדה מתגלגלת






  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    סתם שאלה,
    מה הטעם? לא היה עדיף לחפש 125/250 דו״פ?
    או שזה נובע מטעמי תקציב/נוסטלגיה
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כיף לראות אנשים שעדיין רוצים להתעסק ב"שטויות" האלה.
    שיהיה בהצלחה בשיפוץ,מה בתכנון?

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11
    האמת קצת נוסטלגיה אבל יותר כי זה כילים שיותר מעניין לשפר..
    אבל ליום גוי מקס 250

    וזה ההמשך של השיפוץ.
    אחרי שפירקתי את כל האופנוע מתחילים עם המנוע. תומנות מלפני אין לי אבל יש אחרי..
    אז אחרי הפירוק מנוע פירקתי את המנוע לגורמים וככה זה מתחיל

    שתי הקייסים עברו ניקוי בחול



    בגלל שזה מנוע יעובד על סלד נורא גבהוה וגם יותר כוח אז מרכיב מייסבים C3



    מרכיבים מייסבים




    אחרי שהאופנוע עמד כל כך הרבה שנים כל הגיר התחיל להחליד אז שולחים גם לניקוי


    כמה ימים וחזר

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    שאלה: ניקוי חול לא פוגע בטולרנסים של החלקים? כשאני מכניס חלקים כאלו לניקוי חול צריך לדעת לבקש ניקוי עדין?

  6. #6
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    וואו!
    כמה זמן לא ראיתי פרויקט פה בפולגז...
    ובטח לא של דרבי GPR ואפריליה RS!
    האופנועים הללו היו החלום הרטוב שלי בתור ילד בן 12 והייתי מפנטז עליהם.
    סחתיין עליך, בהצלחה ענקית בשיפוץ!
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11
    את הניקוי בחול ויש עוד חלקים שעברו ניקוי בחומצה, את כל הניקויים עשיתי בתעשיה אווירית ככה שהם יודעים איך לבצע את הניקוי, רק באזור של הבית מייסב אמרתי להם שיהיו ממש עדינים שלא יקרה נזק.
    וכן האופנועים האלה היו גם החלום שלי רק שהיום אני יכול לקנות, ויש עוד כמה כלים מענייים בהמשך עוד ניראה אותם

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11
    מרכיבים מיסייבים ( המייסב היה במקפיא לפני על מנת שיתכווץ )




    באלנסר למקום







    מתחילים עם הרכבת הגיר






    הקראנק הישן יצא והחולף בקראנק מלא ומחוזק של אטנה




    הקראנק מורכב עם הגיר
    נערך לאחרונה על ידי Tzachi; 01-06-2016 בשעה 19:02.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    שאתה אומר מיסב c3 אתב בעצם מתכוון לעמידות שלו בחום?

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11
    C3 זה רמת חוזק של המייסב יותר מיתייחס לגבי עמידות בסלד גבוהה ויותר עמיד על כוח שמופעל עליו

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    וc4 ידוע לך מה תכונותיו?

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11
    האמת שלא אחי, אבל היום יש אינטרנט והכל רשום..



    שלב ההרכבה של שתי הבלוקים קצת שלב מעצבן אבל עוברים אותו..
    מוררח על צד אחד של הבלוק סיליקון עמיד בחום למנועים של ויקטור ריין





    אחרי ששתי הבלוקים מחוברים נותנים להם להתייבש ועוברים לדברים אחרים בנתים
    המכסה של הקלאץ גם חזר מניקוי וצריך לעבוד גם עליו. בגלל שהגדלתי נפח והמנוע יעבוד על סלד גבוהה יותר אז עדיף לבטל את משאבת השמן, כדי לחסוך צרות שהיא תפסיק לעבוד באמצע נסיע.. אז הורדתי תמשאבה ונישאר פתח, חרטתי מכסה מאלומיניום כדי לסתום






  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    C3 זה דרגת חופש מוגברת ע"מ שהמיסב לא יתפס מחום.
    מתכת מתרחבת כאשר מתחממת,חיכוך מוגבר שמגיע מטולרנס קטן (כשאין דרגת חופש פנימית) יכול לתפוס את המיסב בגלל התכה.
    לשימושים של מהירות גבוהה לרוב היצרן ימליץ על C3,זה לא שייך לחוזק - עמידות לחיכוך נטו.

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כל האנשים ששואלים פה כדאי לא כדאי.

    להזכירכן שלרכב על אופנוע זה לא כדאי.
    וזה אמור לשים לשטות הזאת סוף.
    אופנוע זה לא עניין של הגיון. זהעעניין של נשמה.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    לדעתי כמות הסיליקון בין הקייסים מוגזמת בעליל ולא מרוחה נכון.

    בסה"כ פרוייקט פגז תמשיך לעדכן.
    השתעשעתי בעצמי תקופה ארוכה בלבנות אחד כזה אבל אני כבר זקן מידי והרעיון של לשים 10-20 אלף שקל על בנייה של אופנוע שלא יסע אח"כ כבר לא קורצת לי בגילי המופלג.

אשכולות דומים

  1. שיפוץ BSA M21
    על ידי MADMAN1200 בפורום פורום משקיענים
    תגובות: 128
    הודעה אחרונה: 28-11-2024, 08:39
  2. שיפוץ רפלקטור- כיצד?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 17:59
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 16:37
  4. פרויקט הסטטוסים (:
    על ידי lolfust1 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 17:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO