סתם שאלה,
מה הטעם? לא היה עדיף לחפש 125/250 דו״פ?
או שזה נובע מטעמי תקציב/נוסטלגיה
אז אחרי המון חיפושים מצאתי סוף סוף RS50 שלא מורדת מהכביש ויש ניירת בלי להיתכווח על מחיר ישר קניתי.
כמו כל אופנוע שעומד הרבה שנים (עמד 8 שנים בגניה) חייב לעבור ישור קו קטן או גדול, אז גם התחלתי שיפוץ
אז מתחילים בפירוק, מצטער אבל תמונות מלפני
כמו בכל אופנוע ישן ששיחקו בו הרבה היה חסר המון חלקים אז לא היה ברירה וקניתי עוד RS לחלקים ועל הדרך מצאתי גם GPR50 אז קניתי גם
אז פירקתי את כל האופנוע עד שנישאר רק שילדה מתגלגלת
![]()
סתם שאלה,
מה הטעם? לא היה עדיף לחפש 125/250 דו״פ?
או שזה נובע מטעמי תקציב/נוסטלגיה
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
כיף לראות אנשים שעדיין רוצים להתעסק ב"שטויות" האלה.
שיהיה בהצלחה בשיפוץ,מה בתכנון?
האמת קצת נוסטלגיה אבל יותר כי זה כילים שיותר מעניין לשפר..
אבל ליום גוי מקס 250
וזה ההמשך של השיפוץ.
אחרי שפירקתי את כל האופנוע מתחילים עם המנוע. תומנות מלפני אין לי אבל יש אחרי..
אז אחרי הפירוק מנוע פירקתי את המנוע לגורמים וככה זה מתחיל
שתי הקייסים עברו ניקוי בחול
בגלל שזה מנוע יעובד על סלד נורא גבהוה וגם יותר כוח אז מרכיב מייסבים C3
מרכיבים מייסבים
אחרי שהאופנוע עמד כל כך הרבה שנים כל הגיר התחיל להחליד אז שולחים גם לניקוי
כמה ימים וחזר
![]()
שאלה: ניקוי חול לא פוגע בטולרנסים של החלקים? כשאני מכניס חלקים כאלו לניקוי חול צריך לדעת לבקש ניקוי עדין?
וואו!
כמה זמן לא ראיתי פרויקט פה בפולגז...
ובטח לא של דרבי GPR ואפריליה RS!
האופנועים הללו היו החלום הרטוב שלי בתור ילד בן 12 והייתי מפנטז עליהם.
סחתיין עליך, בהצלחה ענקית בשיפוץ!
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
את הניקוי בחול ויש עוד חלקים שעברו ניקוי בחומצה, את כל הניקויים עשיתי בתעשיה אווירית ככה שהם יודעים איך לבצע את הניקוי, רק באזור של הבית מייסב אמרתי להם שיהיו ממש עדינים שלא יקרה נזק.
וכן האופנועים האלה היו גם החלום שלי רק שהיום אני יכול לקנות, ויש עוד כמה כלים מענייים בהמשך עוד ניראה אותם
שאתה אומר מיסב c3 אתב בעצם מתכוון לעמידות שלו בחום?
C3 זה רמת חוזק של המייסב יותר מיתייחס לגבי עמידות בסלד גבוהה ויותר עמיד על כוח שמופעל עליו
וc4 ידוע לך מה תכונותיו?
האמת שלא אחי, אבל היום יש אינטרנט והכל רשום..
שלב ההרכבה של שתי הבלוקים קצת שלב מעצבן אבל עוברים אותו..
מוררח על צד אחד של הבלוק סיליקון עמיד בחום למנועים של ויקטור ריין
אחרי ששתי הבלוקים מחוברים נותנים להם להתייבש ועוברים לדברים אחרים בנתים
המכסה של הקלאץ גם חזר מניקוי וצריך לעבוד גם עליו. בגלל שהגדלתי נפח והמנוע יעבוד על סלד גבוהה יותר אז עדיף לבטל את משאבת השמן, כדי לחסוך צרות שהיא תפסיק לעבוד באמצע נסיע.. אז הורדתי תמשאבה ונישאר פתח, חרטתי מכסה מאלומיניום כדי לסתום
![]()
C3 זה דרגת חופש מוגברת ע"מ שהמיסב לא יתפס מחום.
מתכת מתרחבת כאשר מתחממת,חיכוך מוגבר שמגיע מטולרנס קטן (כשאין דרגת חופש פנימית) יכול לתפוס את המיסב בגלל התכה.
לשימושים של מהירות גבוהה לרוב היצרן ימליץ על C3,זה לא שייך לחוזק - עמידות לחיכוך נטו.
כל האנשים ששואלים פה כדאי לא כדאי.
להזכירכן שלרכב על אופנוע זה לא כדאי.
וזה אמור לשים לשטות הזאת סוף.
אופנוע זה לא עניין של הגיון. זהעעניין של נשמה.
לדעתי כמות הסיליקון בין הקייסים מוגזמת בעליל ולא מרוחה נכון.
בסה"כ פרוייקט פגזתמשיך לעדכן.
השתעשעתי בעצמי תקופה ארוכה בלבנות אחד כזה אבל אני כבר זקן מידי והרעיון של לשים 10-20 אלף שקל על בנייה של אופנוע שלא יסע אח"כ כבר לא קורצת לי בגילי המופלג.