עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: פרויקט שיפוץ arilia rs50

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11





  2. #17
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11










    הצילנדר הישן היה מנוע מקורי במצב לא הכי משהו, היה תאופציה לשפץ אותו להישאר מקורי אבל מעדייף להוסיף כוח.
    בRS שקניתי לחלקים היה קיט משופר אז פירקתי וגם אותו שלחתי לניקוי



    קיט אטמים של אטנה


    הבוכנה במקום




  3. #18
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11
    צריך להמשיך, ורוב המנוע כבר סגור..
    מלביש את הסלילים עם כמה תיקונים קטנים









    ככה היה ניראה שתי סופיות שהולכות לCDI






    שסטום עלים משופר של אטנה


    המניפולוד למקום


    מתחיל להתקרב לסיום המנוע
    בנתיים בזמן שלא מתעסק עם האפריליה יש עוד שתי אופנועים שעובד עליהם ויש עוד כמה שמחכים לשיפוץ גם




  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tzachi צפיה בהודעה
    בנתיים בזמן שלא מתעסק עם האפריליה יש עוד שתי אופנועים שעובד עליהם ויש עוד כמה שמחכים לשיפוץ גם
    אני מחפש ראנר 50 עם ניירת,אם יוצא לך לשמוע - אנא ידע אותי.
    השיפוץ מדהים כל הכבוד,שתף אותנו בהתנעת בכורה.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tzachi צפיה בהודעה
    C3 זה רמת חוזק של המייסב יותר מיתייחס לגבי עמידות בסלד גבוהה ויותר עמיד על כוח שמופעל עליו
    ממש ממש לא נכון .
    C3 זה הדרגת חופש הפנימית בין הכדורים לכלוב , מתאים גם לחום מכיון שמתכת מתרחבת בחום אז החופש המינימלי הזה מאפשר למיסב לעבוד בלי להיתקע, אין שום קשר לחוזק של המיסב.
    C4 היא רמה יותר גבוהה של חופש, בדרך כלל אפשר למצוא אותם בדופ גדולים של KTM.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    ממש ממש לא נכון .
    C3 זה הדרגת חופש הפנימית בין הכדורים לכלוב , מתאים גם לחום מכיון שמתכת מתרחבת בחום אז החופש המינימלי הזה מאפשר למיסב לעבוד בלי להיתקע, אין שום קשר לחוזק של המיסב.
    C4 היא רמה יותר גבוהה של חופש, בדרך כלל אפשר למצוא אותם בדופ גדולים של KTM.
    זה בדיוק מה שחשבתי. ממה שאני יודע, זה קשור לרמת היכולת של המיסב לעבוד בחום.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אתה רשמת חוזק בהתחלה.ולכן תיקנתי אותך.
    יש הבדל בין חוזק לבין רמת יכולת לעבוד בחום.
    הרמת יכולת לעבוד בחום/ויברציות תלויה ביחס ישיר לחופש הפנימי. ולכן אין קשר לחוזק המבני, מיסב מאותו דגם ללא C3 יהיה באותה רמת חוזק.

  8. #23
    יש חדש בפרוייקט? אופנוע מעניין
    מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.

  9. #24
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    11
    מתקדם לאט בגלל חוסר זמן ועוד כמה פרויקטים.. אבל כן יש המשך,
    הבלוק מנוע מוכן ונישאר רק להרכיב






    זווית מתוך האופנוע
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  10. #25
    סיבוני האיש והאגדה
    מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.

אשכולות דומים

  1. שיפוץ BSA M21
    על ידי MADMAN1200 בפורום פורום משקיענים
    תגובות: 128
    הודעה אחרונה: 28-11-2024, 08:39
  2. שיפוץ רפלקטור- כיצד?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 17:59
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 16:37
  4. פרויקט הסטטוסים (:
    על ידי lolfust1 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-09-2015, 17:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO