הצילנדר הישן היה מנוע מקורי במצב לא הכי משהו, היה תאופציה לשפץ אותו להישאר מקורי אבל מעדייף להוסיף כוח.
בRS שקניתי לחלקים היה קיט משופר אז פירקתי וגם אותו שלחתי לניקוי
![]()
קיט אטמים של אטנה
הבוכנה במקום
![]()
הצילנדר הישן היה מנוע מקורי במצב לא הכי משהו, היה תאופציה לשפץ אותו להישאר מקורי אבל מעדייף להוסיף כוח.
בRS שקניתי לחלקים היה קיט משופר אז פירקתי וגם אותו שלחתי לניקוי
![]()
קיט אטמים של אטנה
הבוכנה במקום
![]()
צריך להמשיך, ורוב המנוע כבר סגור..
מלביש את הסלילים עם כמה תיקונים קטנים
ככה היה ניראה שתי סופיות שהולכות לCDI
שסטום עלים משופר של אטנה
המניפולוד למקום
מתחיל להתקרב לסיום המנוע
בנתיים בזמן שלא מתעסק עם האפריליה יש עוד שתי אופנועים שעובד עליהם ויש עוד כמה שמחכים לשיפוץ גם
![]()
אתה רשמת חוזק בהתחלה.ולכן תיקנתי אותך.
יש הבדל בין חוזק לבין רמת יכולת לעבוד בחום.
הרמת יכולת לעבוד בחום/ויברציות תלויה ביחס ישיר לחופש הפנימי. ולכן אין קשר לחוזק המבני, מיסב מאותו דגם ללא C3 יהיה באותה רמת חוזק.
יש חדש בפרוייקט? אופנוע מעניין
מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.
מתקדם לאט בגלל חוסר זמן ועוד כמה פרויקטים.. אבל כן יש המשך,
הבלוק מנוע מוכן ונישאר רק להרכיב
זווית מתוך האופנוע
![]()
סיבוני האיש והאגדה![]()
מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.