תוצאות 1 עד 8 מ 8

אשכול: נקישות מהשרשרת בעת פתיחת גז

צפייה משולבת

  1. #1

    נקישות מהשרשרת בעת פתיחת גז

    היי שלום,
    אני דואג לשמן (עם שמן לא עם ספריי אם זה משנה) ולמתוח את השרשרת שלי מידי 500 ק"מ אך יש לי תחושה שאולי אני עושה את זה לא נכון.
    הסיבה, כשאני פותח גז, בכל הילוך בכל מצב יש הרגשה של מכה בשרשרת. כשאני מותח את השרשרת אני מבקש מאחי הקטן לשבת על האופנוע בזמן שאני בודק את המרווח שלה ומכוון אותו למה שדרוש ע"פ הספר רכב, ייתכן שטעיתי וצריך לכוון למרווח הזה כשאין אף אחד על האופנוע?

    שאלה נוספת ולא קשורה:
    יש לי מין מחוגים כאלה על הידיות של הקלאץ' והבלם הקדמי שבעזרתם ניתן למתוח ולהרפות את הכבל של הקלאץ'\בלם.
    אתמול מתחתי קצת את הקבל של הקלאץ' ונסעתי כרגיל, היום האופנוע נורא הבהיל אותי כשפתאום הוא איבד הספק בצורה משמעותית בעיקר בסל"ד בינוני ומעלה. לא הבנתי למה זה קורה ובסוף היום עלה לי הרעיון להחזיר את הקלאץ' למצב שבו הוא היה קודם, למראית עין זה פתר את הבעיה אבל לא נסעתי מספיק בשביל להיות בטוח. האם התסמין הזה של ירידה בהספק יכול לנבוע מכבל קלאץ' מתוח יתר על המידה? ההיגיון אומר שכן אבל אני לא בטוח. גם אם כן, איך זה שראיתי את ההשפעה של זה רק יום אחרי.
    GT250R
    מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי svechinsky צפיה בהודעה
    היי שלום,
    אני דואג לשמן (עם שמן לא עם ספריי אם זה משנה) ולמתוח את השרשרת שלי מידי 500 ק"מ אך יש לי תחושה שאולי אני עושה את זה לא נכון.
    הסיבה, כשאני פותח גז, בכל הילוך בכל מצב יש הרגשה של מכה בשרשרת. כשאני מותח את השרשרת אני מבקש מאחי הקטן לשבת על האופנוע בזמן שאני בודק את המרווח שלה ומכוון אותו למה שדרוש ע"פ הספר רכב, ייתכן שטעיתי וצריך לכוון למרווח הזה כשאין אף אחד על האופנוע?

    שאלה נוספת ולא קשורה:
    יש לי מין מחוגים כאלה על הידיות של הקלאץ' והבלם הקדמי שבעזרתם ניתן למתוח ולהרפות את הכבל של הקלאץ'\בלם.
    אתמול מתחתי קצת את הקבל של הקלאץ' ונסעתי כרגיל, היום האופנוע נורא הבהיל אותי כשפתאום הוא איבד הספק בצורה משמעותית בעיקר בסל"ד בינוני ומעלה. לא הבנתי למה זה קורה ובסוף היום עלה לי הרעיון להחזיר את הקלאץ' למצב שבו הוא היה קודם, למראית עין זה פתר את הבעיה אבל לא נסעתי מספיק בשביל להיות בטוח. האם התסמין הזה של ירידה בהספק יכול לנבוע מכבל קלאץ' מתוח יתר על המידה? ההיגיון אומר שכן אבל אני לא בטוח. גם אם כן, איך זה שראיתי את ההשפעה של זה רק יום אחרי.
    תפסיק לשחק באופנוע,אתה עושה רק נזקים.
    מה זאת אומרת למתוח שרשרת כל 500 ק"מ??????
    כמה קילומטר השרשרת על האופנוע?
    אם הגעת למצב שצריך למתוח בדחיפות זאת אומרת שיש להחליף אותה ובאותה הזדמנות לבדוק את הגלגלי שיניים (לא אתה)

    ולשאלה השנייה
    למתוח כבל ברקס?? זה אופניים??
    אתה בטח מתכוון למיקום של הידית.
    בהנחה שהקלאץ' הוא לא הידראולי,כן מתחת יותר מידי,צריך להיות חופש של כמה מילמטרים בקצה הידית.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #3
    האמת שאני נהנה מהמשחקים, ככה לומדים. גם אם אני אעשה (ועשיתי כבר) כמה טעויות בדרך .
    השרשרת והגלגלי שיניים היו חדשים בעת קניית האופנוע לפני 5000 ק"מ (לפחות לפי מה שראיתי והשוותי לתמונות באינטרנט).
    כתבתי לא נכון קודם לכן אני לא מותח את השרשרת כל 500 ק"מ, אני משמן ובודק את המרווח של השרשרת ומותח במידת הצורך (פעמיים-שלוש ב5000 ק"מ שנסעתי עם האופנוע).

    בנוגע לכבלים אני מודה שאני לא כל כך נגעתי בהם רק שיחקתי בהם וראיתי שכשמסובבים את המחוג אז הבלם מתחיל לעבוד יותר מוקדם והקלאץ' מתנתק יותר מוקדם (מיקום הידיות לא משתנה).
    בכל מקרה נסעתי עכשיו קצת אחרי שהחזרתי את הקלאץ למצב הקודם והכל היה בסדר.
    GT250R
    מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    51
    למתוח שרשרת ללא מישהו שיושב על האופנוע.
    הידית מצמד צריכה להיות קצת רפוייה. ידית שתפריד גבוהה זאת ידית שתיפגע בסופו של דבר במצמד.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי yuval צפיה בהודעה
    למתוח שרשרת ללא מישהו שיושב על האופנוע.
    הידית מצמד צריכה להיות קצת רפוייה. ידית שתפריד גבוהה זאת ידית שתיפגע בסופו של דבר במצמד.
    תודה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אצלי הנקישות זה רק בראשון ורק לפעמים.
    שרשרת מתוחה, משומנת ורק באמצע החיים שלה.
    נבדקו גם חישורים (כי זה נשמע כמו שפיץ שבור) .

    זו או להזמין סט חדש או להחליף לאגזוז נורמאלי שמסנן תיקתוקים דימיוניים.
    (אישית חבר הזמין לי סט חדש)
    אין לי כסף לאגזוז נורמלי, אני חושב שהשרשת שלי לא מתוחה מספיק לפי מה שיובל אמר, אני אמתח אותה כמו שצריך ונראה אם יש נקישות.
    GT250R
    מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אצלי הנקישות זה רק בראשון ורק לפעמים.
    שרשרת מתוחה, משומנת ורק באמצע החיים שלה.
    נבדקו גם חישורים (כי זה נשמע כמו שפיץ שבור) .

    זו או להזמין סט חדש או להחליף לאגזוז נורמאלי שמסנן תיקתוקים דימיוניים.
    (אישית חבר הזמין לי סט חדש)

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    מותחים שרשרת עפ"י הוראות בספר רכב, ולרוב הוא אומר - חופש של כ-2-3 ס"מ באמצע השרשרת (בין גג"ש קדמי לאחורי).
    אין שום סיכוי לזהות שרשרת גמורה בעין, גם כשהיא גמורה מתה - חיצונית היא נראית בסדר. כנ"ל גג"ש, אם כי בגג"ש קצת יותר קל.
    תקרא על "נקודות מתות" בשרשרת, אם תמצא חומר - אלה נקודות שבהן החיבור של החוליות "נתקע" (לרוב בגלל o-רינגים שנפרצים) והן יוצרות בשרשרת מתיחה לא קבועה - כשהן עוברות על הגג"ש, השרשרת נמתחת יתר על המידה. צריך לבדוק גם את זה - שרשרת שיש בה "נקודה מתה" היא שרשרת מתה \ הולכת למות, וזה הדבר הראשון שבד"כ גורם ל"תקתוקים" מהשרשרת.

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    מותחים שרשרת עפ"י הוראות בספר רכב, ולרוב הוא אומר - חופש של כ-2-3 ס"מ באמצע השרשרת (בין גג"ש קדמי לאחורי).
    אין שום סיכוי לזהות שרשרת גמורה בעין, גם כשהיא גמורה מתה - חיצונית היא נראית בסדר. כנ"ל גג"ש, אם כי בגג"ש קצת יותר קל.
    תקרא על "נקודות מתות" בשרשרת, אם תמצא חומר - אלה נקודות שבהן החיבור של החוליות "נתקע" (לרוב בגלל o-רינגים שנפרצים) והן יוצרות בשרשרת מתיחה לא קבועה - כשהן עוברות על הגג"ש, השרשרת נמתחת יתר על המידה. צריך לבדוק גם את זה - שרשרת שיש בה "נקודה מתה" היא שרשרת מתה \ הולכת למות, וזה הדבר הראשון שבד"כ גורם ל"תקתוקים" מהשרשרת.
    זה מה שאומר הספר רכב שלי, משום מה חשבתי שהחופש של ה2-3 ס"מ נכון כשיש רוכב על השרשרת.
    בכל מקרה זה לא ממש תקתוקים זה יותר כמו מכה בעת פתיחת גז. אני חשבתי שאפשר לזהות את הבלאי בגג"שים לפי השינייים ובשרשרת ע"י משיכה של אחת החוליות על הגג"ש האחורי.
    GT250R
    מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:

אשכולות דומים

  1. נקישות מהמנוע Husqvarna te125 2011
    על ידי Liit2104 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-12-2015, 16:44
  2. מנוע נחנק בעת פתיחת מצערת
    על ידי svechinsky בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 17:50
  3. דפיקות מהשרשרת בעת נסיעה
    על ידי odesa בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-11-2015, 10:41
  4. רעש של נקישות בזמן נתינת גז בגויי מקס 250 הישן
    על ידי Shahar695 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 21:20
  5. פתיחת מנוע ג'וירייד 125
    על ידי bikerider בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-06-2015, 16:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO