העליתי את השאלה בפורום של SV.
מספר תגובות מדברות על הקלאמפות שסוגרות על הצינור שמחבר בין שני בתי המצערת שמתכווץ עם הזמן (האופנוע כמעט בן 10) וטבעות ההידוק האלה סוגרות עד נקודה מסויימת ההמלצה היא להחליפן בבנדים עם הברגה.
מהבעיות המתסכלות שקורות אחת ל...
לעיתים בבוקר יש לי נזילת דלק קטנה, מורגשת בעיקר בגלל הריח, יש לציין, שהחלפתי מסנן דלק, שבדגם שלי נמצא בתוך המיכל צמוד למשאבה + אטם, אבל זה היה יחסית מזמן. עם זאת, הדלק מתנקז מתחת לנקודה הכי נמוכה במיכל הדלק ומתחת לבית המצערת.
הארות, רעיונות, והכוונות יתקבלו בברכה.
תודה לעונים.
העליתי את השאלה בפורום של SV.
מספר תגובות מדברות על הקלאמפות שסוגרות על הצינור שמחבר בין שני בתי המצערת שמתכווץ עם הזמן (האופנוע כמעט בן 10) וטבעות ההידוק האלה סוגרות עד נקודה מסויימת ההמלצה היא להחליפן בבנדים עם הברגה.
נו? עצר את הנזילה?
לפעמים אני שוכח שלאנשים יש עבודות אחרות......
בהצלחה!
הצלחתי להגיע לצינורון בשישי
השייבות הסתובבו די חופשי.
נרכשו בנדים עם סגירה בהברגה
והורכבו אחר כבוד
מחר נעדכן מהשטח.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי torquser; 25-07-2015 בשעה 23:42.
כל הכבוד. לא מזמן יצא לי לעבוד על סופר אדונצ'ר, היה צורך לפרק כמה "בנדים" כאלה, ובסופו של דבר כולם הוחלפו באופן יזום לבנדים "רגילים" עם הברגה... שמחתי לראות שאני לא סתם פרנואיד