לפי התיאור שלך פספסת הילוך בזמן ההעברה.
העברה יותר החלטית של ההילוכים מונעת תופעות כמו הנ"ל.
היי, במהלך רכיבה שהאופנוע כמובן חם.
העלאתי הילוך מרביעי לחמישי וקרה דבר מוזר.
תוך כדי שאני משחרר את המצמד, אני משלב חזרה את המצערת ולפתע אני מגיע למנתק לשנייה-שנייה וחצי. (ממש כאילו המצמד משוך לאחור, למרות שכבר שיחררתי אותו)
מסתכל בזריזות על הלוח שעונים ורואה שאין מספר הילוך בלוח שעונים.
שנייה לאחר מכן נכנס לפתע ההילוך והמשכתי בנסיעה.
עכשיו לשאלתי, יכול להיות שעשיתי טעות בהעברת ההילוך (אולי העברתי את ההילוך מאוחר מדי אחרי ששיחררתי את המצמד או משהו ?).
או שהדבר מעיד על בעיה כלשהי במנוע\בגיר? ושווה התייחסות נוספת.
רק אציין שזה פעם ראשונה שזה קרה, וכמובן לאחר מכן האופנוע תפקד כרגיל.
אופנוע: סוזוקי GSR 750.
אשמח להתייחסות, תודה מראש.
לפי התיאור שלך פספסת הילוך בזמן ההעברה.
העברה יותר החלטית של ההילוכים מונעת תופעות כמו הנ"ל.
אם הבעיה חוזרת על עצמה, ואתה משוכנע שהעברות ההילוכים שלך חלקות , המצמד שלך מחליק, הגיע הזמן לשיוף/החלפה.
בהנחה והתיאור שלו לא מדוייק במיליון אחוז, והוא כבר שחרר מצמד ונתן גז, ולפי התיאור שלו, הסל״ד קפץ למנתק, יש מצב שהלוחיות צריכות שיוף. זה כל מה שאמרתי.
הוא תיאר תופעה של מצב סרק בתיבת ההילוכים תוך כדי נסיעה.
מצמד מחליק יורגש כשההילוך משולב - קצב הסל"ד יזנק מהר מדי יחסית להעברת הכח האופטימלית.
עוד, אם זה היה מצמד מחליק - זה לא היה מגיע למנתק.
רוב הסיכויים שמדובר בהעברת הילוכים לא החלטית שגרמה לגיר לעצור ב"מצב ביניים" כששיניי השילוב של הגג"שים לא נכנסו אחד בשני. ואז, במעברי הסל"ד, ההילוך "קפץ" פנימה = השיניים השתלבו.
, עכשיו כשקראתי שוב, טעות שלי.
מתנצל.
אני פה על בסיס יומי ידידי![]()
אתה יודע שאני יכול לענות על כל מה ששואלים פה..מעדיף לתצפת מהצד ולתת במה לאחרים ומדי פעם לתקן ולסייע לפי הצורך.
קרה לי פעם. כמו שכתבו כאן, העברה החלטית יותר מונעת את הבעיה