תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: כמה חשוב ה-preload בכיוון הבולמים? מה הוא עושה?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465

    כמה חשוב ה-preload בכיוון הבולמים? מה הוא עושה?

    אם אני מכוון רק את ה-compression ואת ה-rebound זה מספיק טוב?
    לפי הספר רכב, האופנוע מגיע מכוייל ל-85 ק"ג, אני 70. כמה קריטי זה? כל זה בהנחה שהיבואן לא דפק את זה.

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    על הלונסין יש כיוון החזרה? (ריבאונד)

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ה-preload זה הכיוון הראשון שאתה אמור לעשות.
    בלי זה אין הרבה טעם/היגיון בלכוון את השניים האחרים.

    אחרי שתכוון אותו קח בחשבון שכנראה תצטרך לעשות fine tuning מחודש לקומפרסיה ולריבאונד.
    נערך לאחרונה על ידי nimi9; 08-06-2016 בשעה 13:30.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הפרט ההכי בסיסי זה העומס קפיץ. זה מבטיח שאתה עובד בעצם במהלך המתלה שהוא תוכנן אליו.
    משם יש ריבאונד שזה הזמן שלוקח לבולם לחזור למצב מוצא שכוון מראש בידי העומס קפיץ.
    אחרי ששתי אלה כוונו יש לך את הקומפרישן ששולט על הסגירה של הבולם

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אין לי את היכולת לכוון preload בעצמי, צריך להרים את הגלגלים באוויר.
    למי אפשר לפנות לזה?
    יש טעם ללכת למישהו שיכול לכוון את כל זה מקצועית ומי מומלץ?

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אל תרים גלגל באוויר. תפתח בולם על הסוף ותמדוד. מה הבעיה?

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    כיוון של פרילוד לפי המידע שיש לי זה למדוד כשהגלגל באוויר, למדוד כשיושבים עליו ואז לכוון
    אתה יכול להדריך אותי איך לעשות את זה בלי להרים גלגל?
    מבחינתי שלא יהיה 100% מדוייק, אני פשוט מרגיש שהאופנוע לא יציב ולא אוחז בכביש ואני רוצה למצוא לזה פתרון (לא בטוח שהבעיה בבולמים)

    מהמדריך:




  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    שמשהו ימדוד ואתה תרים כמה שאתה יכול בסוף הקפיץ תקבל מהלך שבקלות הרמתה שזה בעצם שווה ערך לגלגל באוויר

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    47
    צהריים טובים לך.
    האם אתה שוקל 70 קג ערום או לבוש?
    אם ערום, תוסיף כ-5 קג למשקל.
    סוחב עליך תיק עם כמה מחברות/מחשב?
    תוסיף עוד 2 קג.

    האם לפני כל נסיעה ראית אנשים שוקלים את עצמם?
    על איזה כלי מדובר?

    לדעתי האישית - אם לא מדובר בכלי מוכוון למרוצים - סע לשלום.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אני כנראה 10 קילו פחות ממה שהכלי מכוון מהמפעל כולל הכל. כמה זה משמעותי?
    בעצם יש גם ארגז שבטח שוקל איזה 2 קילו, אבל הוא גם ממוקם מאחור אז צריך לכייל אחרת בשבילו.
    מדובר על Zero FXS ואני רוצה לכוון את הבולמים כי אני מרגיש שהוא לא עוקב אחרי הכביש כמו שאני מצפה, לא בגלל שאני מתחרה איתו.
    מרגיש לא בטיחותי.

    אם הפרילוד בסדר עם הפרש של 10 ק"ג אז השלב הבא זה לכוון ריבאונד וקומפרסיה.
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 09-06-2016 בשעה 16:34.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    אני כנראה 10 קילו פחות ממה שהכלי מכוון מהמפעל כולל הכל. כמה זה משמעותי?
    בעצם יש גם ארגז שבטח שוקל איזה 2 קילו, אבל הוא גם ממוקם מאחור אז צריך לכייל אחרת בשבילו.
    מדובר על Zero FXS ואני רוצה לכוון את הבולמים כי אני מרגיש שהוא לא עוקב אחרי הכביש כמו שאני מצפה, לא בגלל שאני מתחרה איתו.
    מרגיש לא בטיחותי.

    אם הפרילוד בסדר עם הפרש של 10 ק"ג אז השלב הבא זה לכוון ריבאונד וקומפרסיה.
    אני עם זירו S שמגיע סטוק מכוון לרוכב של 85 קילו בערך, ואני 70 קילו עם ציוד ואחרי לאפה שווארמה.
    הורדתי את הפרילוד מסטוק למינימום בבולם האחורי וסיבוב אחד פחות במזלג. שיפר את ההתנהגות של הכלי בצורה מורגשת.
    בכיווני השיכוכים עדיין לא יצא לי לגעת, הוא מתנהג סביר גם ככה אם כי עדיין קצת קופצני.

    גם לחצי האוויר בצמיגים די משמעותיים. הלחצים שמוגדרים בספר רכב היו גבוהים מידי בשבילי. 2-3 PSI פחות ממה שהספר ממליץ (במקרה של הS) מרגישים לי טוב יותר.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    יוצא שהגלגל האחורי מחליק לך כשאתה מאיץ חזק?

    אה יופי, הפרילוד מקדימה אצלי הוא על המינימום אז אני תקוע עם זה.
    מאחורה 2 יותר מהסוף. אז אפשר להוריד קצת.
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 09-06-2016 בשעה 22:04.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    יוצא שהגלגל האחורי מחליק לך כשאתה מאיץ חזק?

    אה יופי, הפרילוד מקדימה אצלי הוא על המינימום אז אני תקוע עם זה.
    מאחורה 2 יותר מהסוף. אז אפשר להוריד קצת.
    הגלגל האחורי יחליק לך כמעט בכל מקרה לדעתי, במיויחד על צמיג קר. שילוב של מלא מומנט עם צמיגים לא מהדור האחרון, אספלט לא מדהים (ברוב המקומות) והעובדה שהמומנט מגיע ללא הפסקה ולא כמו במנוע רגיל ששם הוא מגיע בפעימות ויש לצמיג זמן לחזור לאחיזה בין פעימות הכוח.
    לומדים לחיות עם זה. ואח"כ לומדים להנות מזה

  14. #14
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    אם אתה בתל אביב, קפוץ אליי שבוע הבא לסדנה שלי שנמצאת ליד עזריאלי, ונכוון לך.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    תודה אביעד, אני באזור

אשכולות דומים

  1. רעש חזק מהמנוע, בלנסר חשוד - CRF250R (כ"ע)
    על ידי Bar741 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-06-2016, 12:20
  2. מחפש סרטון הדרכה קצר ומדוייק לכיוון preload rebound compression
    על ידי nihrider בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-05-2016, 21:43
  3. הבולמים החדשים של ק.ט.מ – אבולוציה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-05-2016, 19:20
  4. מהמיכל דלק של ה... בעצם, לא חשוב...
    על ידי קשיש עם טוסטוס ושפם בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 27-01-2016, 08:05
  5. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 20:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO