בוא נסתכל על הדברים קצת אחרת. בראייה עולמית.
המחירים בארץ לא משקפים את מחיר האופנועים בחו"ל או כשהם יוצאים מהחברה.
היבואנים ושלל גוזרי הקופונים לא עוסקים בעבודה התנדבותית, הם רוצים להרוויח ובגדול.
גם עליהם חלים חוקי השוק החופשי.
הגיע לארץ שחקן חדש ואטרקטיבי ששבר את כללי המשחק, אופנוע מצוין במחיר נמוך יחסית.
הרבה משתמשים החליטו למכור אופנוע יקר משומש ולקנות אופנוע אחר חדש טוב וזול יותר.
אפילו במגרש הביתי נמכרו קרוסטוררים משומשים חזרה ליבואנים בתמורה לטרייד באפריקה חדש.
ראו ימאהה ונבהלו כי מי יקנה עכשיו טרנה חדש כשאפריקה זולה יותר? (שוק חופשי ורוכבים חכמים).
פצחו להם במבצע על מנת שלא להיתקע עם סחורה חמה בשוק קר.
כן עכשיו תבוא ירידת מחיר, אושיות מוטוריות ישכבו אצל היבואנים כאבן שאין לה הופכין ע.ע מזדה 3-6
ושאר משפחתומטיות אחרי כניסת הקטנות ידניות ששנים שכנעו אותנו שלא מתאימות לשוק הישראלי.
הישראלים אוהבים חדש וזול וברגע שיש משהו קצת יותר זול במחיר המשומש שלהם הוא יוחלף.
דילמה עכשיות: קורסטורר יד 1 40000 ק"מ ב-120 אש"ח אפריקה ב-100 אש"ח או סופר טנרה במבצע 90 אש"ח
מי פראייר של אימא שיקנה משומש?
צפי? הקרוס המשומש יימכר בעוד חצי שנה בפחות ממאה.
שום דבר אישי נגד ינון הוא לוקי מונסטר הידוע לשמצה.