עדכונים:
נפגשתי עם חבר (עו"ד במשרד ממשלתי - לא אפרט כרגע מסיבות שונות) ושיטחתי בפניו את הסיפור.
הוא הסכים איתי כי יש כאן שוק מצומצם ועלויות שונות מהעולם כך שכול הורדה במחיר כלי חדש שעשויה להיות סבירה בעולם פה תהיה מורגשת הרבה יותר בשל העלויות הנלוות לאופנועים (וכלי רכב בכלל) בארץ ומהווה סוג של עוול כלפי הצרכנים.
הוא פסימי לגבי אם יש המשכיות למעט לחץ צרכני (שעל בסיס התגובות פה ברור לי שלא יקרה) אבל הוא יבדוק את הנושא ויתכן שאף יבוא איתי למשרד התעשייה והמסחר (בשל תפקידו יתחסו אליו אחרת ממני).
בגדול הוא הבהיר לי שאני נכנס פה לנישה מרובת אינטרסים כלכליים - שאולי יטיבו עם הצרכן אך לא המדינה ולא היבואנים ירצו (ואף אחד לא יודה שהם קיימים) לקדמם.
הוא ידאג להכווין אותי הלאה.
כמובן שאני יעדכן.


ציטוט ההודעה בתגובה