יכול להיות שאתה צודק ירון ונכון כלי רכב זה לא סוג של השקעה אבל לדעתי כן צריך להיות איזה שהוא סוג של וויסות או פיקוח.
בכל מקרה מה שיש לנו כרגע זה קרטל.
אני אשאל את השאלה לכמה זמן ההנחה תשאר?
עד תום המלאי ואז המחיר יעלה שוב?
בכל מקרה אני אחזור עם תשובות כשאקבל אותן - כי תכלס נראה שהרוב לא מסכים איתי ולא חושב שעשוי להיות שינוי, צריך להיות שינוי או יהיה אי פעם שינוי.
לכם טוב מצויין אני מסרב לקבל את הדברים במתכונת הזאת ורוצה לנסות לשנות

לסיום זה מזכיר לי ( נושא קצת אחר ) את הדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא שעות עבודה ומנוחה של נהגים מקצועיים ( אוטובוסים ומשאיות).
בוועדה ישבו אירגון המובילים ( בעלי חברות הובלה) אירגון המסיעים ( בעלי חברות אוטובוסים) כמובן אגד ודן (שכולם קיטרו בצדק מבחינתם על עלויות תיפעול ורווחיות).
אבל לא היה ולו נציג אחד של הנהגים כי להם אין אירגון וההסתדרות גם לא ממש סופרת אותם ( לפחות בחברות קטנות).
התוצאה - החוק מאפשר לנהג לעבוד עד 15 שעות בתנאי ש 3 שעות מתוכן הן הפסקה ( בחלוקה כזאת או אחרת) כעת לשאלה מי מסוגל לשהות באוטובוס כבוי בקיץ במכתש רמון?
והנהגים ממשיכים לקטר בלי רצון להתאגד או לפעול לשינוי.



נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)