מצטער אבל זה לא שיקול, חברות רבות מבצעות טרייד אין במטרה לשמר לקוח וליהנות ממנו לפחות
בשנים הראשונות לחיי הרכב, הן לוקחות בחשבון הפסד המכירה של הרכב הישן וזה מגולם היטב במחיר.
בהשקה האחרונה של הונדה האפרקיה טווין נמכר באזור ה-100K, עירום, אני מכיר כמה וכמה בעלי קרוסטוררים
שחוו כביש שחזרו לסוכנות והוחלפו באפריקה כשהקונה החכם והמאושר משאיר סכום יחסית מזערי ומצייד את
האפריקה היטב! עכשיו יושבים כמה קרוסטוררים בסוכנות וחלק אצל בעלים שלו מצליחים למכור כיוון שיש לקונים
בסכומים האלה אופציות נהדרות אחרות והשוק מצומצם, כמה זמן לדעתך יחזיקו בסוכנות את המשומשים ללא
הורדה משמעותית של מחיר?
מי צריך להידפק? הקונה? המוכר? הסוכנות?
כל סוכנות יודעת שהיא לוקחת סיכון מחושב בעסקה כזו, אבל זו נבזות לגלגל את ההפסד על קונה להוט ותמים...