טוב אני מניח שיש מישהו שצריך לעבוד פה...
הקטע שהיצרנים לא מכוונים למיעוטי היכולת, להפך הם מכוונים דווקא לבעלי הממון.
שהם פלח שוק נהדר וכלכלי ועל מנת שהם לא ירגישו שהם משלמים מחיר מוגזם על
על זוג אופניים משוכללות עם מנוע, הם גם מוסיפים להם המון פיצ'רים שרובם ישתמש
רק בחלום, מעבר לכך הם משקעים הון (מכספי הקונים) בפרסומות שמשכעות את הרוכש
שאחרי הקנייה הוא יהפך לצעיר, שעיר ומגנט לחתיכות ויוכל לכבוש את העולם דרך השטח
המים, בלי להתאמץ ולהזיע.
בארץ יש היום המון כסף שמתגלגל ולרבים מחיר גבוה אל מול ההנאה לא משחק תפקיד ברכישה.
הפרדוקס הוא שדווקא אופנוע קוסם לצעירים תפרנים כפתרון תחבורה נהדר אבל דווקא בתחילת
דרכם אין להם אמצעי אמת לרכוש את מושא חלומותיהם ומכן נובע תסכול המורעבים...